PDA

Zobacz pełną wersję : PollXT i _MOD_POLLXT_NO_POLLS



lsk9
25-10-2005, 23:01
Zainstalowałem komponent i moduł opublikowałem - a pojawia się mi na stronie coś takiego: _MOD_POLLXT_NO_POLLS zamiast ankiety

nie mam pomysłu co mam zrobić i gdzie popełniłem błąd
jestem zielony i proszę o pomoc

zwiastun
26-10-2005, 02:51
W pliku języka dodaj deklarację z treścią: nie ma aktualnie sond.
A powód może być w tym, że albo nie opublikowałeś sondy w komponencie, albo nie opublikowałeś w module. W komponencie decydujesz o opublikowaniu w ogóle, w module o opublikowaniu na konkretnych stronach - po wywołaniu konkretnych pozycji menu.

lsk9
26-10-2005, 11:34
Opublikowałem w module i w komponencie i to samo

stone
26-10-2005, 15:33
Pomijajac brak deklaracji to sam komunikat sugeruje brak sondy. Utworz sonde i zobacz co sie stanie :)

lsk9
26-10-2005, 21:47
:) sondy już są założone i opublikowane - dlatego pytam co jest grane?
odinstalowałem com i mod, zainstalowałem, opublikowałem i to samo - czy to ja coś zmaściłem w ustawieniach czy może być inna przyczyna?

lsk9
26-10-2005, 21:48
znowu odinstalowalem i teraz nie mogę zainstalować modułu

czytaj module - Niepowodzenie
There is already a file called /home//public_html/modules/mod_pollxt.php - Are you trying to install the same CMT twice?

^f0rm@c!k_?
04-11-2005, 13:00
Ponieważ teraz zostały pliki na serwerze. Usuń je przez FTPa.

lsk9
04-11-2005, 13:18
no i znowu problem - usuwam i zostaje w folderach. Pojawia sie w totalu: Permission denied - to troche dziwne bo wydawało mi się że mam wszecdzie chmod dobrze ustawiony

-----
ok już znalazłem w zakladce serwer

i kombinuję dalej

lsk9
20-12-2005, 14:48
Jak sie okazało nie mogłem opublikować sondy ponieważ nie dało sie ustalic daty rozposzęcia i zakończenia jej publikacji
/zablokowana data 0, nie pojawiał sie kalendarz/.

Zainstalowałem najnowszy komponent i moduł w oryginalnej wersji i teraz działa.

robdwo
01-10-2013, 14:11