PDA

Zobacz pełną wersję : Problem z instalacją joomal v.1.07



Ramzes
04-03-2006, 15:08
Zgodnie z tym co przeczytałem w dziale pomocy joomala na temat instalacji rozpakowałem na server pliki instalacyjne Joomala v. 1.07 po czym uruchamiłem przeglądarkę WWW i wpisałem w nią adres mojego serwisu http://ramzi.ovh.org/joomal/ i tu pojawia sie problem:mad: '' uprawnienia do uruchamianego zasobu '/r/a/m/ramzi/www/joomal/' mają wartość 755,
- uprawnienia do katalogu mają wartość 755,
- w pliku '.htaccess' nie znajdują się nieprawidłowe wpisy"

Jwżeli ktoś ma jakieś sugestie co robie źle będę wdzięczny....a dodam, że jestem początkujący więc prosze o wyrozumiałość.

Dylek
04-03-2006, 17:57
Albo czegos nie rozumiem, albo Ty nie przeczytales dokladnie artykulu o instalacji... Spojrz na zaklęcie chmod 707...

Ramzes
04-03-2006, 18:52
Albo czegos nie rozumiem, albo Ty nie przeczytales dokladnie artykulu o instalacji... Spojrz na zaklęcie chmod 707...

Tak, więc dla mnie wynikało z artykulu o instalacji, że to test przedinstalacyjny pokaze jakim pliką zmienić atrybut. No, ale może ja coś źle zrozumiałem. Czyli ustawiłem teraz zaklęcie chmod na 707 ;) dla katalogu i podkatalogów i ku mojemu zdziwieniu dalej jest ten sam komunikat:mad: . Czy ktoś wie o co tu chodzi:confused:

Dylek
04-03-2006, 19:09
poczytaj FAQ na OVH, musi byc jakis motyw, ktory nalezy zrobic.

magic
04-03-2006, 19:28
Na OVH (o ile pamiętam) jest "myk" polegający na tym (nie wchodząc w szczegóły), że powinieneś zrobić sobie pusty plik .htaccess i wrzucić go na root swojego katalogu. Wtedy powinno ci się udać odpalić instalację ;)

Ramzes
05-03-2006, 02:05
Tego tez spróbowałem, ale bez wiekszych rezultatów ma ktoś jeszcze jakiś pomysł. Próbuje od 2 dni jakoś ruszyć tą instalacje na wszystkie sposoby, ale bezskutecznie:( . Więc, jak ktoś może mi pomóc w instalacji joomala bede wdzieczny...:)

vj_
05-03-2006, 09:19
A ja mam takie pytanie: