PDA

Zobacz pełną wersję : Jak usunąć ten katalog?



makaveli
26-07-2007, 20:00
Joomla zainstalowałem gdy zakładałem strone na yoyo.pl
Niestety nie moge z niego korzystać bo pisze że mam usunąć jakiś katalog.Nie mam pojęcia jaki to katalog.na dysku nie moge nic takiego znaleźć.Jak mam to usunąć?Bardzo prosze o wyjaśnienie tego jak najdokładniej.Z góry dzięki za odpowiedź

noodles
26-07-2007, 21:29
pewnie chodzi o katalog install na serwerze yoyo ;) zaloguj sie przez ftp i go poprostu usuń :)
dokładniej wyjaśnić sie nie da ;)

PS. da ale nie trzeba...

makaveli
26-07-2007, 21:39
pewnie chodzi o katalog install na serwerze yoyo ;) zaloguj sie przez ftp i go poprostu usuń :)
dokładniej wyjaśnić sie nie da ;)

PS. da ale nie trzeba...
Chyba jednak trzeba.Ja nawet nie wiem jak sie zalogować przez ftp :(
Jestem zupełnie zielony

noodles
26-07-2007, 21:44
no to tak potrzebujesz jakiegoś klienta ftp... np Totalcommander
w nim stwarzasz nowe placzenie tam wpisujesz dane które podaje Ci serwis hostingowy... hosta usera i haslo

i poprostu sie logujesz.. mozesz sie logować przy użyciu explorera wpisujac hosta z przedrostkiem ftp://

radź sobie chłopie ;)

makaveli
26-07-2007, 22:05
no to tak potrzebujesz jakiegoś klienta ftp... np Totalcommander
w nim stwarzasz nowe placzenie tam wpisujesz dane które podaje Ci serwis hostingowy... hosta usera i haslo

i poprostu sie logujesz.. mozesz sie logować przy użyciu explorera wpisujac hosta z przedrostkiem ftp://

radź sobie chłopie ;)
A nie ma jakiegoś oprogramowania z prostszą obsługą??Bo coś nie wychodzi mi w tym total comanderze

magdaa
26-07-2007, 22:13