PDA

Zobacz pełną wersję : czy tak powinno być ?



hendrix
04-08-2007, 13:48
Mam pewną wątpliwość i zwracam się z pytaniem do was ,skonfigurowałem już joomle! 1.5RC ale po skonfigurowaniu jak wchodzę na swoją witryne to pojawia się coś takiego http://www.imageshock.eu/?img=domla-3361.jpg i nie jestem pewien czy tak powinno być ponieważ widziałem na youtube jak po skonfigurowaniu była cała strona , tylko trzeba było troche po przeskształcać artykuły nazwy buttonów itp po raz pierwszy instalowałem joomle , dlatego mam wątpliwości co do tego :)

zwiastun
04-08-2007, 14:05
No to weź się do roboty, sama treść się nie doda. Widziałeś J! z przykładowymi danymi.

hendrix
07-08-2007, 14:47
W jaki sposób dodać reklamy adsense do strony np po bokach albo w środku arttykułu ? Oraz jak dodać forum do strony (phpbb3) ?

Jestem zlekka zielony jak trawa na wiosnę więc pytam :)

zwiastun
07-08-2007, 22:03
Zieleń, ładny kolor.
A właściwie to dlaczego wybrałeś Joomla 1.5. To się już ukazało w wersji stabilnej? I na czyją pomoc liczysz w pytaniach, typu, jak tam dodać forum BB? Wiesz coś więcej na temat 1.5 oprócz obrazków z reklamówki?

noodles
08-08-2007, 06:42
Zwiastun: "Korzystaj i ciesz się!"

do wersji kolejnych to chyba też sie tyczy ;)

zwiastun
08-08-2007, 07:32
Dotyczy, tylko że 1.5 to nie tylko nowa wersja, to nowe wydanie! Kolejna linia rozwojowa.
1. Jeszcze RC, to mimo wszystko nie to samo, co stabilne
2. Dokumentacja tylko w języku angielskim.
3. Testowanie NOWYCH projektów - doskonała zabawa.

Korzystaj i ciesz się. Ale pytania typu: dlaczego tam nie ma treści albo jak dodać forum phpBB, które wymaga mostu, to chyba nie ten poziom?

jahu
09-08-2007, 13:22
Ja podłącze się pod wątek - zainstalowałem joomle 1.5 RC bez większych problemów (recznie stworzyłem configuration.php) ale mam pytanie co do standardowej templatki - chciałem stworzyć kilka menu i efekt taki:
http://jah.glt.pl/
Ta niebieska otoczka wystepuje tylko wokol tego jednego menu - co robie nie tak?