PDA

Zobacz pełną wersję : Problem Joomla 1 0.7PL



Lukash
14-03-2006, 22:38
Witam

Na początek zaznacze ze jestem troche zielony w mySQL,PHP i Joomli.
Konto zalozylem na www.ovh.pl niby wszystko ok obsluga PHP etc.
Tworze katalog na ftpie "joomla" wgrywam pliki na serv. Po odpaleniu adresu w przeszukiwarce internetowej sekwencja intsalacyjna sie nie wlacza.
Probowalem odpalic phpMyAdmin ale wyskakuje mi po logowaniu login@localhost-- i teraz nie wiem czy jest to wina servera czy mozliwe ze musze zainstalowac mySQL na kompie itd..srry ale jak wspomnialem zielony jestem (prosze o wyrozumialosc) dodam ze postepuje wg intrukcji.

Prosze o rade
Dzieki

magic
15-03-2006, 04:30
Najsampierw postępuj zgodnie z instrukcjami na ovh.
W tym również dostępny tam faq, porady, forum, etc.
Takie darmowe serwery mają to do siebie, że nic nie jest łatwo ... ale za darmo za to ;)
Sama instalacja Joomla! (jeśli na serwerze jest przygotowane wszystko jak należy) jest trywialnie prosta i trwa minutę.

webmario
15-03-2006, 10:32
szczególnie pomocna jest instrukcja instalacji mamboo w pomocy na ovh
sprobuj otworzyc instalacje: http://twojastrona.ovh.org/installation/

i nie zapominaj o znaczku na koncu / to bardzo ważne
też używam ovh, przyznam, że miałem na początku niemałe problemy z instalacją, ale po przebrnięciu wszystko działa ok. Polecam ten darmowy serwer!

Lukash
15-03-2006, 18:22
Dzieki, ale problem sie nie rozwiazal moze spowodowane jest to tym ze caly pakiet Joomli jest w podfolderach wpisuje:http://fpguild.ovh.org/www/joomla/installation/
Nic nie wyskakuje nawet sekwencja starotowa czy ktos mi moze powiedziec dlaczego??(uzywam SmartFTP) Prosze o rade.
Jest to troche irytujace z racji ze chyba tylko mi sie nie udalo nawet odpalic instalacji:eek::confused:

Dodam ze wrzucilem teraz Joomle 1 0.8 PL
Pozdrawiam

livio
15-03-2006, 18:42
Już 3. raz na tym forum napiszę:

OVH to po polsku "Bardzo Problematyczne Serwery"

danieladrianka
15-03-2006, 18:48