PDA

Zobacz pełną wersję : Wpinacz komponentów



kmilek
10-12-2007, 15:02
poszukuje wpinacz komponentów

Czy istnieje coś takiego aby do danego art'a dodać jakis komponent?

monbaj
09-07-2014, 22:14
Witam Pomóżcie!, Jestem początkująca. Muszę wstawić na portal stronę zawierajaca moduł czysty HTML, który juz przygotowałam. Ale strona ta, ma posiadać układ graficzny całego portalu. Wiem, że powinnam zastosować Wpinacz, ale mam z tym problem, nie umiem skopiować wyglądu graficznego.. tym bardziej umiescic go we wpinaczu. Próbowałam zapisać stronę jako czysty html... ale jak ją później przenieść do wpinacza? Bo rozumiem, że później wystarczy powyłączać moduły, żeby była pusta strona... został sam moduł na srodku, który przygotowałam.

zwiastun
09-07-2014, 22:41
Muszę wstawić na portal stronę zawierajaca moduł czysty HTML, który juz przygotowałam.
zupełnie niezrozumiale

Ale strona ta, ma posiadać układ graficzny całego portalu.
co to znaczy, że strona ma posiadac układ graficzny "calego portalu"?

Wiem, że powinnam zastosować Wpinacz
A po co?

ale mam z tym problem, nie umiem skopiować wyglądu graficznego
gdzie go nie umiesz skopiować?

Może nie opisuj swoich wyobrażeń, jak się coś robi, a napisz, co dokładnie chcesz zrobić. Moduł Własny HTML wstawia się na stronę jak każdy inny moduł.

monbaj
09-07-2014, 22:53
Dokładnie tak, wiem, że moduł czysty html wstawiam tak jak każdy inny moduł...
Potrzebuje skopiować stronę (czyli- wstawić stronę o wyglądzie graficznym jak reszta portalu). Na stronie, którą wstawie, będzie moduł czysty html - na nim parę ikon -obrazków prowadzących do innych stron. Czyli najważniejsza jest ta strona...

zwiastun
09-07-2014, 23:25
Dalej nie rozumiem, co chcesz zrobić.
Wpinacz służy do umieszczania na swojej stronie innych stron/aplikacji. I to wszystko. Nie służy do tego, by najpierw umieścić np. jakąś stronę, a potem jeszcze dodawać do niej jakieś swoje elementy.

monbaj
10-07-2014, 19:35