PDA

Zobacz pełną wersję : Początki Joomla



majtro
22-03-2006, 15:50
Witam wszystkich firumowiczów.
Jestem początkującym użytkownikiem Joomla i ogólnie są to moje początki z tworzeniem stron internetowych.
Już na samym początku pojawiły się problemy a mianowicie:
1. Przy instalowaniu po kroku 1 wyskakuje błąd: Podane hasło i/lub login są nieprawidłowe. Co jest nie tak?
2. Nie mogę wejść przez MyISAS w funkcje PHPMyAdmin. Wyskakuje błąd: MySQL zwrócił komunikat:
#1045 Access denied for user 'admin@localhost' (using password: YES)
Wpisalem jakies hasło w pliku config.inc.php ale nie wiedziałem czy musi się ono z jakimś innym zgadzac.
3. Dlaczego w instalatorze Joomla są problemy z polskimi literami.

Może odpowiedzi na moje pytania są banalne, ale nie potrafie dać sobie rady z tymi problemami.
Może ktoś zna miejsce gdzie można znaleźć jakiś opis programu krok po kroku, a nie jakimis skrótami.

Z góry dziękuje za odpowiedź ludziom cierpliwym w stosunku do początkujących.
Pozdrawiam

stone
24-03-2006, 10:36
Bład się pojawia gdyz najprawdopodbniej źle podałeś dane użytkownika który ma mieć dostęp do bazy
co do polskich liter wina może leżeć po stronie przeglądarki, sprawdź jak jest ustawione kodowanie

Łukasz
26-01-2007, 17:12
mam tak sam problem ale nie wiem jek umieścić hasło w pliku config.inc.php (http://forum.joomla.pl/forum/showthread.php?t=6945)

swc
30-01-2007, 15:24
1. Przy instalowaniu po kroku 1 wyskakuje błąd: Podane hasło i/lub login są nieprawidłowe. Co jest nie tak?


Również mam podobny problem, załozyłem baze kilka razy o danym loginie i haśle i zawsze przy instalacji wyskakuje mi ten błąd, pomimo że login i hasło są prawidłowe ( bo moge się zalogować przez nie w phpMyAdminie )...

stone
30-01-2007, 22:47
Logowanie do phpadmina nie świadczy iż użytkownik ma prawa do operacji na bazie danych. Upewnij się że ma prawa najlepiej na all dla danej bazy danych

Rybik
31-01-2007, 01:28