PDA

Zobacz pełną wersję : Polski panel administracyjny



Ruta89
26-03-2006, 22:07
Witam, ściągnołem sobie i zainstalowałem Joomla 1.08 PL, jednak panel administracyjny nie jest po polsku. Są jakieś patche łatki aby był po polsku?

Dylek
26-03-2006, 22:27
Zwiastun wydal pelna polska wersje ze spolszczonym panelem admina. Znajdziesz ją tutaj (http://www.joomla.pl/index.php/component/option,com_remository/Itemid,15/func,fileinfo/id,119/).

stone
27-03-2006, 13:29
Istnieje tez mozliwość że masz nie ustawiony odpowiednio język w globalne konfiguracji

Ruta89
27-03-2006, 19:18
Link nie działa.

zwiastun
28-03-2006, 03:20
www.joomla.pl - PLIKOWNIA (menu: POBIERZ) (http://www.joomla.pl/index.php/component/option,com_remository/Itemid,15/func,select/id,1/)

studentka
10-11-2006, 12:12
Jestem studentką matematyki. Muszę zrobić projekt portalu na zaliczenie w Joomli. Mam zainstalowaną wersje 1.0.11 , ale nie mogę zainstalować spolszczonej wersji 1.0.11 (takie wymagania ma nauczyciel) - mogę zainstalować tylko sam spolszczony panel administracyjny, ale nie wiem gdzie go mogę znaleź i jak to mogę zrobić (zupełnie się na tym nie znam).

Dylek
10-11-2006, 12:24
Nie ma czegos takiego jak doinstalowanie spolszczonego panelu admina - wez z joomla.pl cala polska wersje 1.0.11 i zainstaluj od poczatku - bedziesz miala full pl

studentka
10-11-2006, 15:36
No właśnie nie mogę tak zrobić:(

Dylek
10-11-2006, 23:26
No to popros nauczyciela o dostarczenie Ci instalki polskiego panelu admina do zainstalowania, skoro taki madry.

zwiastun
11-11-2006, 09:11
No właśnie nie mogę tak zrobić:(

Proszę trochę jaśniej. Co znaczy, że nie możesz tak uczynić?
Joomla można zainstalować na własnym komputerze. Ba. Nawet nie trzeba instalować na komputerze. Można umieścić na USB - serwer Apache wraz z PHP, MySQL i oczywiście z Joomla. Wszystko przygotować na USB. Dołaczyć USB do pisanego tekstu pracy dyplomowej.

studentka
12-11-2006, 13:33