PDA

Zobacz pełną wersję : Dodatki i ustawienia strony głównej



emailoo
04-02-2008, 15:00
Witam w joomli nie mam doświadczenia ale juz sporo poczytałem i się orientuję, musze załozyc stronę i chciałem sie Was doradzić w kilku kwestiach:

Potrzebuję dodatku do galerii zdjęć, czy rsgallery2_1.13.2-alpha jest dobrym wyborem, czy może znaci cos lepszego? Dodatek powinien dawać użytkownikom możliwośc zakładania własnych galerii i wrzucania vide (czy video jest w tym obsługiwanie jeszcze nie doszedłem)?

Dodatek do komentarzy joomlacomment.3.12c - czy polecacie?

Dodatek do ładnych URLi, czy ktoś z was stosuje? Czy nie obciąża to za nadto bazy danych: com_joomsef-2.2.6?

Poza tym mam pytanie, czy jak założe sekcję np: Artykuły a w niej kategorię:
Wiadomości - i nastepną kategorię: Sport- i następną: Kultura i tak dalej to czy jest to dobra droga do wyświetlania tego na stronie głównej jako zajawek, jak to zrobić żeby na stronie głównej wyświetlać tylko linki do artykułów i ewentualnie jeden art. główny z krótkim wstepem i fotka z danej kategorii?

Chodzi o stworzenie bloczków tematycznych z linkami najlepiej w liście <ul><li><a.. i nastepny bloczek... obok z danej kategorii, tak jak na dużych portalach na stronach głównych.

inkos
04-02-2008, 15:15
Na poczatek mala uwaga. Jeden post jeden problem patrz regulamin. ;)


Potrzebuję dodatku do galerii zdjęć, czy rsgallery2_1.13.2-alpha jest dobrym wyborem, czy może znaci cos lepszego?
W zależności do czego będzie Ci potrzebna ta galeria np. mozesz skorzystac takze np. z PonyGalleryML. Inne propozycje znajduja sie na zasobach joomla.pl i extensions.joomla.org w odpowiedniej kategorii.
[quote=emailoo;61065] wrzucania vide (czy video jest w tym obsługiwanie jeszcze nie doszedłem)?
Do video polecam komponent Seyret


Dodatek do komentarzy joomlacomment.3.12c - czy polecacie?
mXcomment jest dosc czesto polecany na tym forum.