PDA

Zobacz pełną wersję : VirtueMart czy cos innego?



thordur
12-02-2008, 15:32
witam. szukałem na forum i nie znalazłem odpowiedzi na pytanie czy VirtueMart nadaje sie najlepiej na sklep internetowy, tzn. czy jest w miare łatwy, pewny i nie ma za duzo błędów? jesli nie, to moze jakies inne rozwiązanie? jestem początkujący i chciałbym sie nauczyc robic sklepy internetowe i darmowa joomla przyciągnełą mnie w pierwszej kolejnosci, tylko nie wiem o ile jest gorsza od płatnych cms-ów.
z góry dziekuje za pomoc

lefi
13-02-2008, 13:33
Jomla+Virtuemart jest o wiele lepsze od płatnych rozwiązań:
1. Nic nie płacisz za soft
2. Sam się czegoś nauczysz
3. W przypadku komrcyjnego sklepu jak się firma zwinie z rynku to będziesz pół roku dochodził co autor kodu miał na myśli aby coś poprawić.
4. J+VM ma bardzo dużo komponentów bezpłatnych.

Same plusy bo w komercyjnych produktach też są błedy tylko się o tym tak dużo nie mówi i tym bardzie tak dużo się ich nie eliminuje.

inkos
13-02-2008, 13:52
W przypadku komrcyjnego sklepu jak się firma zwinie z rynku to będziesz pół roku dochodził co autor kodu miał na myśli aby coś poprawić.
Lefi - trafiłeś w sedno problemu. Firma jest nie ma problemu firma się zwinęła a ty pozostałeś z "autorskim" rozwiązaniem i problemami które czasem naprawdę cieżko jest szybko przyswoić. :D

Rozwiązania komercyjne to też komercyjne czytaj płatne wsparcie. Owszem na początek masz to "gratis" w zamian za zakup danego rozwiązania ale po jakimś okresie "promocji" dalsze wsparcie może słono kosztować.

Do nauki wydaje się że Joomla + VirtueMart jest ciekawą propozycją. Tylko nauki poprzez samodzielne rozwiazywanie problemów i poszukiwanie odpowiedzi a nie pytania np. na forum i oczekiwanie gotowych rozwiązań. Taka samodzielna nauka to naprawdę czysta satysfakcja. Jeden minus - wymaga czasu i podstawowych umiejętności.