PDA

Zobacz pełną wersję : Wyświatlanie w IE



setap
21-02-2008, 14:22
Witam! Od razu mówię że jestem całkiem nowy w temacie joomli. Przeszukując forum poradziłem sobie do tej pory ze wszystkimi problemami, ale nie z tym. Chciałbym tylko żeby mi ktoś z Was powiedział czy da sie coś z tym zrobić czy mam zmienić szablon. Problem polega na tym że IE nie formatuje menu. Po zmianie w menu IE kodowania na ISO, wygląd menu wraca do normy. Czy ta templatka będzie działała prawidłowo tylko na joomli ISO? Podaję stronę ze świeżą instalką joomli i nie modyfikowaną templatką.
Wersja : joomla_1.0.13_JIE-pl-utf stable
Strona: www.setap.home.pl
CSS:810
INDEX: 811

inkos
21-02-2008, 15:16
Czy ta templatka będzie działała prawidłowo tylko na joomli ISO?
A po co CI Joomla ISO jak masz Joomlę w UTF-8?????

setap
21-02-2008, 16:21
??? Jeżeli ta templatka nie działa na UTF to pytam czy będzie działała na ISO? Czy moje pytanie jest na prawdę aż tak niezrozumiałe?

inkos
21-02-2008, 16:32
??? Jeżeli ta templatka nie działa na UTF to pytam czy będzie działała na ISO? Czy moje pytanie jest na prawdę aż tak niezrozumiałe?
Ale ona działa n UTF bez żadnych problemów. Jak Ci się wyświetlają krzaczki to zmień w przeglądarce kodowanie z ISO na UTF i będzie po problemie. ;)

setap
21-02-2008, 17:23
Właśnie że nie wyświetla się prawidłowo. Po co odpowiadasz skoro nie sprawdziłeś? Porównaj IE i FF. Nie chodzi mi o krzaczki, ze znakami jest wszystko ok. Chodzi o grafiki w MENU. W IE brak. Sorry Inkos, ale twoje odpowiedzi są niepoważne. Czy to jest poważne forum czy zbywa sie takimi odpowiedziami każdego forumowego nowicjusza? Nie jestem aż takim laikiem w tym temacie. Moje zapytanie jest ściśle sprecyzowane i dotyczy konkretnie tej templatki. CZY TA TEMPLATKA NIE NADAJE SIĘ NA WERSJE UTF?

inkos
21-02-2008, 17:40
CZY TA TEMPLATKA NIE NADAJE SIĘ NA WERSJE UTF?