PDA

Zobacz pełną wersję : zmiana pozycji modułów



s_poltavsky
26-02-2008, 15:03
Mam problem dotyczący pozycji modułów
Otóż co mam zrobić aby pozycja modułu left (tam gdzie jest sonda) zamieniła się pozycją z wyświetlaniem newsów. Chcę uzyskać taki efekt żeby najbardziej z lewej strony były wyświetlane wiadomości, w srodku był left a pozycja right została bez zmian.

Czy jest to możliwe?

inkos
26-02-2008, 15:22
Czy jest to możliwe?
Jest to możliwe i wykonalne. Jeśli dobrze Cię zrozumiałem to musisz po prostu pozamieniać pozycje w jakim mają być wyświetlane poszczególne elementy.
Zresztą kupiłeś komercyjną templatkę więc najpierw tam zgłaszaj swoje problemy gdyż masz prawo do supportu (wsparcia) bo w końcu za niego zapłaciłeś kupując ten produkt. :) Zresztą Gavick to Polak więc nie będzie problemu z komunikacją.

s_poltavsky
26-02-2008, 17:31
hmmm a jeśli nie będą chcieli mi tam z pewnego względu pomóc? :D

możesz mi powiedzieć co mam dokładnie zrobić? bo jestem trochę zielony :)

inkos
26-02-2008, 17:42
hmmm a jeśli nie będą chcieli mi tam z pewnego względu pomóc? :D
Jeśli tym względem jest po prostu kradzież czyjejś własności intelektualnej w postaci nielegalnego zdobycia i późniejszego wykorzystania takiego szablonu który jest płatny na swojej stronie co jest działaniem wbrew prawu to nie licz także na pomoc na tym forum. "Złodziejom" dziękujemy. :mad:

Nikt nie zmusza Cię do stosowania takiego szablonu. W sieci są tysiące darmowych szablonów. Ale jeśli chcesz mieć właśnie ten to go zdobądź w legalny sposób.

s_poltavsky
26-02-2008, 17:49
a jeśli powód jest inny? skąd wiesz czy go ukradłem? mam ci skanować licencję?

więc wytłumaczycie mi zmianę tej pozycji czy nie?

inkos
26-02-2008, 18:01
a jeśli powód jest inny? skąd wiesz czy go ukradłem? mam ci skanować licencję?