PDA

Zobacz pełną wersję : VirtueMart - problem z wysłaniem zamówienia



Jon Eck
05-04-2006, 11:17
Witam,

zacznę od tego, że jestem niemal zupełnie zielony, więc jeśli pytania będą zbyt lamerskie, to proszę się nie śmiać (przynajmniej zbyt głośno).

Od tygodnia walczę z VirtueMart 1.0.4 na JoomlaPL 1.08. Uporałem się już z walutami, podatkami, kategoriami, uploadem z CSV, wyświetlaniem obrazków (o ile znów mi się coś nie rozwali) ale ręce mi opadają przy etapie zamówienia.:confused:

Problem jest taki, że nie działa moduł wysyłki (shipping) - chcę sobie skonfigurować tylko możliwość wysłania Pocztą Polską, ale taka opcja w ogóle się nie pojawia. Jeśli już działa (zupełnie nie wiem od czego to zależy) to wyświetla się tylko "Standard cośtamcośtam" i stawka za wysyłkę, zupełnie z sufitu. Stawka za wysyłkę towaru, którą sobie skonfigurowałem jako Poczta - list priorytetowy nigdy się nie pojawia.

Jeśli już działa ten etap (w jakiejś formie, ale nie takiej jak bym chciał), to z kolei nie działa wybór metody płatności. Tutaj chciałbym płatność przy odbiorze (za pobraniem) lub przedpłata na konto. Dla testów próbowałem już zrobić dowolną inną formę płatności (z dostępnych modułów), ale konsekwentnie ten etap jest pomijany (mimo wyboru odpowiedniej 4-etapowej ścieżki w ustawieniach).

Jakieś pomysły? Będę wdzięczny za pomoc.

P.S.
Ściągnąłem sobie moduł Płatności od cometa, o którym było w poniższym wątku,
http://forum.joomla.pl/forum/showthread.php?t=980&highlight=p%C5%82atno%C5%9Bci (http://forum.joomla.pl/forum/showthread.php?t=980&highlight=p%C5%82atno%C5%9Bci)
ale jeszcze nie udało mi się go uruchomić.

Jon Eck
05-04-2006, 13:40
Witam ponownie,

jako użytkownik dosyć samowystarczalny po paru dniach walki uporałem się z problemem. Mam nadzieję, że na dobre.