PDA

Zobacz pełną wersję : Reklama darmowego konta nie pozwala mi umieścić obrazów.



mateuszo4
02-03-2008, 21:13
Jestem początkujący w joomla. Stworzyłem konto na lua.pl Moja strona ma reklamę na górze (http://klarenz87.lua.pl). Reklama zaczyna denerwować dopiero gdy jestem w panelu administracji i chcę umieścić jakiś obraz. Pojawia się małe okienko do ich umieszczania rozpoczęte od reklamy a zakończone w połowie. Okna tego nie można powiększyć zarówno w IE jak i w Firefox. :eek:

mateuszo4
02-03-2008, 21:23
http://klarenz87.lua.pl/1111.bmp

inkos
02-03-2008, 21:48
Szczerze. Daruj sobie taki hosting ktory jest tak nachalny z reklamami i zmień go na inny. To jest najprostsze rozwiazanie i zarazem ostrzezenie na przyszlosc aby patrzec na takie sprawy przy wyborze miejsca pod swoją instalkę Joomla!.

crazyluki
02-03-2008, 23:04
ja znam rozwiązanie zastępcze do tego problemu.
Firefox + adblock plus ze wszystkimi filtrami. Wtedy na lua nie widzisz reklam, nie przeszkadzają one w pracy - wiem z doświadczenia. Kiedyś tam założyłem stronę, po czym ktoś przypadkowo uświadomił mnie że tam są reklamy - nie miałem o tym pojęcia.
Mam nadzieję że pomogłem.
Pozdrawiam

mateuszo4
03-03-2008, 15:30
Crazyluki, naprawdę dzięki, pomogło w stu procentach. A tak na przyszłość inkos nie pisz nic co nie wpływa na odpowiedź pytania.

crazyluki
03-03-2008, 15:37
to ja tak jeszcze dodam coś od siebie ( wnosi to coś do tematu, więc OT to nie jest).
Zaglądaj na forum tego hostingu - czasem robią ( robili ? ) takie okazje że pierwsze 30 osób które się zgłosi ma wyłączone reklamy na jakiś tam czas ( nie pamiętam jaki ale bodajże 30dni)

Pozdrawiam

PS. lua jest jednym z lepszych hostingów (jak komuś nie przeszkadzają reklamy), szybki i pewny.

inkos
03-03-2008, 16:07
Crazyluki, naprawdę dzięki, pomogło w stu procentach. A tak na przyszłość inkos nie pisz nic co nie wpływa na odpowiedź pytania.