PDA

Zobacz pełną wersję : czasowe automatyczne blokowanie IP. Da się?



paq
22-03-2008, 00:54
Witam... szukalem w wyszukiwarce ale nie znalazlem więc piszę!
Jestem nowicjuszem jeśli chodzi o Joomlę! więc przestrzegam przed tym i proszę o wyrozumiałość :)

A więc do rzeczy:

1) czy da się zablokować czasowo kogoś numer IP (w sposób automatyczny)? Np. jeśli użytkownik odwiedzi 5 podstron mojego serwisu to zablokuje się automatycznie jego IP np na jeden dzień tak żeby dopiero następnego dnia mógł wejść na moją stronę ponownie? (ma to sens gdyż ideą mojego serwisu będzie zasada typu: "kto pierwszy znajdzie w serwisie, ten wygrywa")

2) poszukuję także modułu który wyświetałby się na początku mojego serwisu - gdzie użytkownik wpisywał by losowo wybraną przez siebie liczbę (np 127) i po kliknięciu "dalej" przechodziłby do artykułu o numerze ID 127. Czy istnieje taki moduł?
Pozdrawiam i będę bardzo wdzięczny za odpowiedz!

inkos
24-03-2008, 23:04
1) czy da się zablokować czasowo kogoś numer IP (w sposób automatyczny)? Np. jeśli użytkownik odwiedzi 5 podstron mojego serwisu to zablokuje się automatycznie jego IP np na jeden dzień tak żeby dopiero następnego dnia mógł wejść na moją stronę ponownie? (ma to sens gdyż ideą mojego serwisu będzie zasada typu: "kto pierwszy znajdzie w serwisie, ten wygrywa")
Oj chyba cos takiego nie istnieje gdyz nie spotkalem sie z czyms podobnym na extensions.joomla.org. Mozesz jednak sprawdzić czy czegos nie przeoczylem.


2) poszukuję także modułu który wyświetałby się na początku mojego serwisu - gdzie użytkownik wpisywał by losowo wybraną przez siebie liczbę (np 127) i po kliknięciu "dalej" przechodziłby do artykułu o numerze ID 127. Czy istnieje taki moduł?
A co sie ma stac jak np. wpisze liczbe 987 a pod tym id nie bedzie artykulu ale jakis inny rekord w bazie danych? Tez ma sie wyswietlic? Czy przemyslałeś ten swój pomysł czy tez nie?

paq
25-03-2008, 09:08