PDA

Zobacz pełną wersję : Początki administracji - Joomla



Robis
30-03-2008, 17:02
Witam!

Jestem początkującym administratorem portalu w joomla! :)
Mam wobec tego kilka pytań:

Chciałbym aby strona wyglądała mniej więcej tak:
www.serwis.pulawy.pl/ksazoty/ (http://www.serwis.pulawy.pl/ksazoty/) tylko trochę nowocześniej, dlatego skorzystałem z joomla!


1. Mimo wybranemu językowi POLSKIEMU, cały panel admina oraz strona jest po angielsku.. czy to norma?
2. Czy header może być całym paskiem? Na mojej stronie część headera ucielo, a obok jest ramka (gdzie wczesniej byl newsflash) z napisem "TOP MODULE EMPTY". Czy da się tą ramkę usunąć? Wtedy prawdopodobnie byłby cały pasek...

Pomóżcie, proszę i napiszcie jak mogę to zrobić.

zwiastun
30-03-2008, 20:37
Więc lepiej byłoby, początkujący administratorze, wziąć na tapetę system, do którego masz pełną pomoc po POLSKU a nie POLSKIEMU!.

Robis
30-03-2008, 21:36
super... widzę że nie doczekam się od was pomocy

crazyluki
30-03-2008, 21:39
dostałeś pomoc. przeczytaj stopkę zwiastuna, bądź moją:)
pozdrawiam

Robis
30-03-2008, 21:51
Dobrze, ale mi chodzi o to, żeby usunąć moduł zawarty w "top".. Załączam screena:


1. Wyskoczył mi dziwny pasek na samym środku, w jpg tego nie ma... Próbowałem włączyć moduł szukania, myślałem, że go zakryje..

2. Ten pusty moduł zakrywa część headera.. w jaki sposób mogę go usunąć?

zwiastun
30-03-2008, 21:54
Poznaj podstawy. Inaczej będziesz stawiać pytania, na które nikt Ci nie będzie odpowiadał!

Robis
30-03-2008, 22:08
nigdzie nie moge znalesc... szukam jak usunac modul.... moze mam jakos inaczej szukac? kurcze chyba po to jest forum zeby pomagac ludziom, ktorzy wczesniej nie mieli do czynienia z joomlą..

zwiastun
30-03-2008, 22:41
To nie jest tak, że sobie usuniesz moduł. Bo modułu tam po prostu nie masz. Masz miejsce na moduł, którego nie wykorzystujesz. Powtarzam jeszcze raz: ZDOBĄDŹ przynajmniej podstawowe wiadomości o Joomla! Nikt Ci tutaj nie będzie powtarzał poradników!

Robis