PDA

Zobacz pełną wersję : nie masz uprawnień aby zobaczyć.....

burnet
13-04-2006, 03:59
witam
korzystam z joomla 1.03 pl pobranej z joomla.pl serwis - www.praca-w-anglii.infnews.pl
otóż dodałem 5 artykuł w mainmenu i po kliknięciu na niego wyskakuje mi napis Nie masz uprawnień, aby zobaczyć tę część serwisu
wogóle ustawiłem access level na public - nie zmienia to nic, jak to wyeliminować?
chciałbym aby mój serwis mógł być oglądany przez wszytskich, również przypadkowych user i nie wymagane było logowanie się by zobaczyć kontent...
z góry dzięki za pomoc

Raffael
13-04-2006, 08:12
a nie miales czasem wlaczonego OpenSEF'a jak dodawales ten artykul ? bo ja wlasnie zainstalowalem ten komponent i po kilku dniach 2 arykulach (z kilkudziesieciu) zrobilo sie dokladnie tak samo (tj. nie masz uprawnien...). Kiedy wylaczylem OpenSEF'a artykuly zaczely dzialac ponownie...

jesli nie instalowales tego komponentu to przepraszam, lecz nie wiem jak ci pomóc

gti
13-04-2006, 09:43
Musisz opublikować artykuł.

Raffael
14-04-2006, 05:37
Hm, myślę, ze skoro udalo mu się bez przeszkód załączyć 4 artykuły, to wie, iż należy to (publikacja) uczynić.

Proponuje, abyś zapoznał się z tym wątkiem, http://forum.mamboserver.com/showthread.php?p=287015#post287015

A dokładniej z tym postem:

Question

Quote:
Originally Posted by steve0
well after installing sef advance, i noticed that over half my content was not viewable unless you logged in. the strange thing is, everything is set to public so its not necessary to log in to view..... i then uninstalled sef advance and everything was ok again. is this a bug or am i missing something?

steve0

Answer

- This indicates that SEF advance is pulling wrong Itemid from database or no Itemid at all. Make sure that you add all sections (listings or blogs) to main menu. If you don't want them to show you can unpublish them but they must be there.

- Also make sure that you don't have duplicate items in the menu. It can happen that you have same links in different menus (e.g. mainmenu and topmenu). In this case delete duplicates and use ordinary relative URLs instead.

- Make sure that you empty the trash too as some duplicates may be in trash as well.

Być może jesteś jednym z tych, których tyczy się ten problem (jesli tak to witaj w naszym szanownym gronie :>)