PDA

Zobacz pełną wersję : Padnięta rejestracja do PA



dav
16-04-2008, 15:50
Jak w temacie. Strona administratora reaguje na trzy sposoby: przeładowuje się bez żadnego komunikatu, wyświetla komunikat o niewłaściwym loginie/haśle, albo - rzadko - komunikat o wygaśnięciu sesji.
Zmieniłem hasło w bazie - bez rezultatu, kombinację login/hasło - bez rezultatu. Usunąłem starą i utworzłem nową tabelę użytkowników - bez rezultatu. Na tym się moja pomysłowość, niestety, kończy.:mad:
Sorry, jesłi nie dość dokładnie przeszukałem archiwum (1 wątek bez rozwiazania), ale mam nóż na gardle. Póki co, poprawiki do zawartości wprowadzam bezpośrednio z bazy, ale jutro totalna aktualizacja i będzie totalna ($#@!#$)...

P.S. czy przyczyna moze leżeć w systemie porównań dla połączenia MySQL (jest utf8_general_ci dla bazy utf8_unicode)? Nie znam się na tym kompletnie, a już nic innego mi nie przychodzi do głowy...

Z góry thx za wszelką pomoc

klotho
23-04-2008, 14:01
prawdopodonie instalowałeś joomlę w podkatalogu na serwerze i nie stworzyłeś katalogu tmp - podczas instalacji pojawiło się info, że jest niezapisywalny, bo go wogóle nie było - zignorowałeś to i instalowałeś dalej.
miałem ten sam problem...

nie dało się zalogować do panelu admina, przeładowywało stronę na powrót do logowania itd.

przy instalowaniu joomli 1.5 nie trzeba było tworzyć tego katalogu a przy 1.0.13 już tak

nie wiem jak to jest z innymi serwerami ale ja na home.pl musiałem sobie radzić w ten sposób

dav
28-04-2008, 09:26
Dzięki za zainteresowanie tematem.