PDA

Zobacz pełną wersję : Przenoszenie danych bazy do bazy



wwwwojcikpl
17-04-2008, 09:13
Witam, jestem początkującym użytkownikiem Joomla 1.0.13.
Szukałem na forum odpowiedzi znalazłem kilka postów ale nie są jak dla mnie wystarczająco opisane. Więc proszę o pomoc.

Chciałbym zmienić hosting strony, wraz z tym bazę danych. Ale nie cała, tylko 2 tabele z bazy, jedną z artykułami, a drugą z użytkownikami. Mam obie bazy zaimportowane na dysku w postaci *.SQL.

Więc czy mogłby ktoś opisać dokładnie co należy zrobić by na nowej bazie danych mieć te dane ? Czy do artykułów trzeba tez przenosić tabele z kategoriami i sekcjami ? Jak przenieść to wszystko ?

Pozdrawiam

inkos
20-04-2008, 10:39
Czy do artykułów trzeba tez przenosić tabele z kategoriami i sekcjami ?
Tak trzeba. Jak widzisz przeniesienie uzytkownikow i artykulow to nie tylko te dwie tabelki ale troche wiecej. Moze warto zastanowic sie nad przeniesieniem calosci a pozniej odinstalowaniem tego co niepotrzebne? To taki mój pomysl sprzed chwili dla początkujących. :)

zwiastun
20-04-2008, 10:44
Nie znalazłeś info i raczej nie znajdziesz, choć gdzieś widziałem obrazek ze strukturą bazy danych. Takie operacje wymagają trochę specjalistycznej wiedzy o Joomla!, którą jednak da się wyczytać z informacji już opublikowanych (np. wiele razy pisałem, że dane użytkowników są w KILKU a nie w jednej tabeli). Skorzystaj z rady Inkosa!

wwwwojcikpl
20-04-2008, 11:17
a czy przeniesienie calej bazy danych jest prostsze od np. przeniesieniem samych userow?

zwiastun
20-04-2008, 11:31
O tyle, że całą bazę to wiesz, jak przenieś! A co przenieś, żeby przenieś userów, niestety, nie wiesz. To samo dotyczy artykułów!

wwwwojcikpl
20-04-2008, 15:00
a czy da sie przenosic baze danych, pod inny system CMS? na innym hostingu?

inkos
20-04-2008, 20:01
a czy da sie przenosic baze danych, pod inny system CMS? na innym hostingu?