PDA

Zobacz pełną wersję : Szukam kilku dodatków



MlodyJopek
22-04-2006, 16:59
Jak w temacie jestem troche nowy w temacie (jakiś tydzień dopiero mam kontakt z joomlą) no i doszedłem do wniosku z epotrzeba mi kilku rzeczy.

1. Czegoś do oceniania artykułów. Fajnie by było jakby mogło być tak ze moge wybrać sekcje albo kategorie z której oceniane maja być artykuły.
2. Czegos co pozwoliłoby zronbić ranking, może być prosty no le jakby sie znalazł taki w którym można własne kategorie oceniania wprowadzić to :] czemu nie.
3. Moduł czy komponent (jescze mam dorbne problemy z rozróznieniem) do OGŁOSZEŃ wiem ze jakis jest do mambo bo kiedyś widzaiłem ale znalezienie jescze raz czegoś jakoś mi nie wychodzi :(. No to tyle chyba


I jescze pytanko??
Jakie forum polecacie ?? Oczywiście musi byc darmowe bo niestey licencja na vBulletin czy jak to sie tam zwie nie wchodzi w rachube (troche przydrogawe)
Juz nieraz miałem stycznośc z phpBB by Przemo no i w sumei wiem jak tam wszytko działa ale słyszałem ze jest jakby to określić przeładowane?? Jaki jest wasz stosunek do tego. I co polecacie ?? A dodam ze zalezy mi na estetycznym wygladzie no i oczywiście na funkcjonalności.

zwiastun
22-04-2006, 19:00
Hej Młody...
Z tego, żeś młody, wysnuj dla siebie najpierwszą wskazówkę: najpierw sam poszukaj, a jak nie znajdziesz, to dopiero pytaj
Od szukania jest:
Katalog zasobów (http://www.joomla.pl/index.php/component/option,com_josresource/Itemid,56/)na www.joomla.pl (http://www.joomla.pl)
Plikownia na www.joomla.pl (http://www.joomla.pl)
Prezentacja sporej ilolości komponentów na http://www.joomlademo.pl
I największe repozytorium: ForgeJoomla.
Na temat forum poszukaj sobie odpowiedniego wątku także i w tym forum.

MlodyJopek
23-04-2006, 19:51
OK 1 i 3 spoko nie było trdno ale 2 :( nie znalazłem ;/ mógłby ktos pomóc przydało by mi sie bardzo

Rybik
23-04-2006, 20:09
Halo, konkrety ... jaki ranking, czego, jakie kategorie ?

MlodyJopek
23-04-2006, 20:18