PDA

Zobacz pełną wersję : Who's online a licznik odwiedzin



JasDa
23-06-2008, 01:49
Jestem początkujący więc jak wszyscy początkujący proszę o cierpliwość.
Mam problem z ogarnięciem jak działa standardowy moduł who's on line w joomli 1.5.3 jakę niedawno zainstalowałem tutaj (http://www.witnica24.pl (http://www.witnica24.pl/)).
Mój problem polega na tym, że wydaje mi się że ten moduł nie wyświetla prawdy.
Stronę dopiero stworzyłem. wg google analitycs, które sobie zainstalowałem mam średnio około 20 odwiedzin dziennie. Jednak kiedy wejdę na stronę to w who's on line jest ciągle pokazane że mam od 9 do 15 użykowników on line. nieważne o której godzinie czy rano czy o drugiej w nocy zawsze ktoś jest on line.
Jeszcze dobrze strony treściami nie wypełniłem a tu tyle użytkowników on line cały czas. (nie żeby ta ilość mnie na kolana powaliła czy coś, ale google analitycs pokazują coś innego).
do tego wszystkiego kilka minut temu zainstalowałem moduł "KW Visitors Statistics Module ver.1.3.0. Homepage: www.wais.kamil.rzeszow.pl (http://www.wais.kamil.rzeszow.pl). Based on: Vinaora Visitors Counter " i w czasie kiedy go instalowałem who's online pokazywał 13 gości online. mimo to wizyty te nie pokazały się w tym liczniku, więc już całkiem nie wiem o co chodzi.
teraz pytane: Czy to siedzi w mojej głowie i powinienem sobie odpuścić dociekanie, który z tych modułów pokazuje prawdę, czy to może jakieś mam boty na stronie, czy już nie wiem co??
Podpowiedzcie bo już histerii dostaję.

zwiastun
23-06-2008, 12:02
Wiesz już wszystko na ten temat. Odpuść sobie zatem. Słonecznikowy :) (olej!)

omen1989
13-10-2009, 06:26
co do vinaora... zauwazylem wczoraj na stronie dziwna sprawe... srednio, nawet na vinaorze dziennie ludzi 20- 30, wczoraj w ciagu polgodziny nabilo 200, dziwne mi sie wydaalo no ale nic.. sprawdzam dzisiaj na googleanalytics i okazuje sie ze nic takiego nie bylo, tzn. ze jest 9 wyświetleń.. no i skad to si wzielo w module? czy ja zgupialem?

moje
13-10-2009, 12:50