PDA

Zobacz pełną wersję : Strona inna niż wszystkie



Pisarz
30-06-2008, 14:48
Witam,

Na jednej ze stron chciałbym wstawić swój własny sktypt php.
Jak dodam kod do index.php, to jest to widoczne zawsze, a ja chcę tylko na jednej ze stron.
Jak to uzyskać w joomla?

Jestem początkujący i dlatego to co dla mie jest nieprzeniknione dla innych może wydawać się banalne.

Dylek
30-06-2008, 16:01
A zobacz czy ten bot (http://www.mambopl.com/component/option,com_remository/Itemid,44//index.php?option=com_remository&Itemid=44&filecatid=142&func=fileinfo) Ci sie nie przyda

Pisarz
30-06-2008, 17:09
Dzięki wielkie za pomoc.
Książkę mam i ją po woli czytam.

A wracając do mojego pytania - chodzi mi o sposób na zamieszczenie swojej własnej strony zawierającej php.
Joomla jakoś inaczej podchodzi do tego zagadnienia. Do tej pory robiłem tak, że tworzyłem oddzielną stronę i ja wywoływałem. W joomli jest tak, ze tworzę moduł i go wstawiam na stronę w odpowiednie miejsce. jednak nie potrafię pojać jak to jest, że po kliknięciu na menu szukaj pojawia sie strona z wyszukiwarką :-) Gdzie moge zmeinić kod strony z wyszukiwarką :-)

zwiastun
30-06-2008, 20:46
Jak sobie chcesz pisać strony w php czy w html to po co Ci Joomla?

Pisarz
30-06-2008, 21:25
Joomla to wspaniały wynalazek. Ja po prostu mam kilka skryptów napisanych w php i po prostu chciałbym wbudować te skrypty w stronę generowaną w joomli.
Mam np wyszukiwarkę, które przeszukuje pliki z podanej lokalizacji. Skrypt jest w php i aby zadziałał trzeba go tylko wstawić na stronę.
Do tej pory pracowałem ze stronami "zwykłymi". joomla oferuje coś innego i trochę trudno mi się do tego przyzwyczaić.
Nadal nie do końca łapię jak to jest, że pomimo, że mam jeden szablon strony na kolejnych stronach pojawiają się całkiem inne elementy :-)

Dylek
02-07-2008, 16:12
Czytales TRESC mego posta, nie patrz na stopke :)

zwiastun
02-07-2008, 16:21
Pewno czytał i tego linka zauważył, nie wiem tylko, czy poznał choć to niezbędne minimum o Joomla!