PDA

Zobacz pełną wersję : Zniknięte parametry dokumentu



PanYeti
14-07-2008, 16:57
Po zainstalowaniu Joomla na OVH ma ona dziwną przypadłość, otóż nie ma lub też są w innej formie parametry ustawienia edytowanego artykułu (ilustracja). Przepisałem na serwer pliki z działającej na domowym serwerze wersji ale bez skutku. Czy to wina hostingu, czy włączenia jakiegoś dinksa?

inkos
14-07-2008, 17:55
Jak zapewne wiesz o tego typu problemach jest trochę wątków na forum. ;) Raczej niestety jest to wina hostingu. No ale cóż za friko nie zawsze znaczy dobrze... :(

PanYeti
14-07-2008, 18:32
Dziękuję bardzo za pouczenie. Nie jestem już zielony, żeby nie szukać wcześniej rozwiązania. Cóż z tego... tych parę wątków, jakie znalazłem zawierały podobne problemy i pytania oraz, jakże by inaczej, pouczenia, żeby szukać na forum. Wydaje mi się, że jeśli nawet jest odpowiedź, to w gąszczu samych zapytań trudno ją odnaleźć. Pewnie... można ryć do upadłego, przeczytać wszystkie posty tylko, że wtedy traci się ochotę na zabawę z Joomla.
Mam nadzieję, że jednak ktoś, kto ma konto na OVH, zna rozwiązanie i podpowie.

inkos
14-07-2008, 19:02
Proszę nie traktuj tego aż tak poważnie...

zwiastun
14-07-2008, 20:06
Pytanie do administratorów ovh. I do nich pretensje. Jeśli w ogóle można miec do kogoś pretensje za tę sytuację.

PanYeti
15-07-2008, 06:49
Bóle ustąpiły. Zainstalowałem jeszcze raz Joomla JAL i nadal było tak samo. Kolejna instalacja, lecz tym razem J1.015-pl, dała pozytywny efekt, parametry w dokumentach wyświetlają się, jak powinny.

zwiastun
15-07-2008, 11:01
A to dość istotna informacja.
1. Podmien sobie koniecznie plik langa strony frontowej, bo będą problemy z formularzem rejestracyjnym
2. Jeśli możesz, przetestuj coś takiego: podmień z katalogu /include/domit plik
xml_domit_lite_parser.php
na ten sam z paczuszki JAL - odkryjemy, czy to tam jest powód
Oczywiście, napisz o efektach
:)

PanYeti
15-07-2008, 13:08