PDA

Zobacz pełną wersję : Proszę o wytłumaczenie działania Ez stroe z PayPal IPN



rzodkiewka
29-04-2006, 11:34
Mam zainstalowany EZ store, ale nie wiem gdzie ten paypal, skąd kod koszyka, jak zrobić by po przyciśnięciu kup teraz ten cały proces się wykonał - jestem w tym kompletnie zielony jak to wszystko działa

Mam zapłacony serwer, ale w panelu nie widziałem paypal, jeśli wogóle tam ma być :)

Dzięki za wytłumaczenia

zwiastun
29-04-2006, 12:45
Poczytaj w objaśnieniach do EZ-store.
To tam jest. W polskich warunkach ta opacja raczej jeszcze nie do wykorzystania, aczkolwiek...

rzodkiewka
29-04-2006, 12:55
niom - wprawdzie wcześniej wymyśliłem, że utworzył bym tylko guziczki w html - kup teraz i wkleił je do opisu produktu, który po kliknięciu by przeniósł do np. ootloocka - na email zamawiam - tylko na tyle dziś mnie stać, jako, ze nie uczyłem się jeszcze zbytnio html ...

Tylko z chęcią chciałbym się dowiedzieć, jak to działa [ pytania z góry w poprzednim poście ] oraz jak zmienić opis Ez Store [informacja - w ustawieniach] - edytory sie uruchamiają, ale nie mogę postawić kursora, czy ktos wie w jakim pliku można to zmienić? [oczywiście jak trza to poszukam sam ...]

zwiastun
01-05-2006, 00:18
Opis jest w pliku konfiguracyjnym w katalogu administrator/components/com_ezstore. Poznasz po nazwie.
Z przyciskiem to nie pomogę, bo to trzeba by posiedzieć i zaimplementować taką funkcje w komponencie

rzodkiewka
01-05-2006, 00:54
Dzięki jako tako Sobie poradzilem

guziczki w html, ale przydało by się jeszcze jedno obok up teraz pobierz, no, ale znalazłem kolorki do guziczków, dzięki czemu wygląda całkiem ładnie wszystko, plik znalazłem

Dzięki

chemik
28-11-2006, 10:45
Wiatm!

Na początek proszę adminów aby nie krzyczeli na ponizsze pytanie. Przeszukałem forum i każde pytanie było odrazu zbywane.