PDA

Zobacz pełną wersję : Coś nie tak z szablonem, czy serwerem?



malinman
29-07-2008, 17:28
Witam. Jestem początkujący i nie ma ukrywać, głupi w tym temacie.
Zainstalowałem sobie Joomle 1.5 na serwerze nazwa.pl, czytając to formum krok po kroku majstrowałem stronkę. Problem w tym że nie wchodziłem na stronę główną tylko zawsze siedziałem w panelu. Aż tu niedawno zachciało mi się zerknąć na wyniki mojej pracy i... strona główna ok, ale pozostałe podstrony tworzone na zasadzie sekcji i kategorii są widoczne natomiast szablonu ni hu hu... jeśli ktoś byłby tak łaskaw wejść na stronę www.abiplast.pl (http://www.abiplast.pl) i powiedzieć mi w czym tkwi błąd, to byłbym bardzo wdzięczny. Pozdrawiam i z góry dziękuję za udzieloną pomoc.

PeFik
29-07-2008, 20:08
rzeczywiście coś jest nie tak, pierwszy raz widzę coś takiego.

jak dałem podgląd w Web Developer toolbar okazało się że....

<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd">
<html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml" xml:lang="en-gb" lang="en-gb" dir="ltr">
<head>
<title>404 - Error: 404</title>
<link rel="stylesheet" href="/index.php/templates/system/css/templates/system/css/error.css" type="text/css" />
</head>
<body>
<div align="center">
<div id="outline">
<div id="errorboxoutline">
<div id="errorboxheader">404 - Component not found</div>
<div id="errorboxbody">
<p><strong>You may not be able to visit this page because of:</strong></p>
<ol>
<li>an <strong>out-of-date bookmark/favourite</strong></li>
<li>a search engine that has an <strong>out-of-date listing for this site</strong></li>
<li>a <strong>mistyped address</strong></li>
<li>you have <strong>no access</strong> to this page</li>
<li>The requested resource was not found.</li>
<li>An error has occurred while processing your request.</li>
</ol>
<p><strong>Please try one of the following pages:</strong></p>
<p>
<ul>