PDA

Zobacz pełną wersję : Zmiana i dodatkowe kolumny w liście artykułów



sakwa
30-07-2008, 21:47
Witam!

Na jednej z podstron wyświetlam listę artykułów z kategorii. Dzieli się ona na części: tytuł artykułu, data, autor, odsłony, wedle których można ją sortować. Chciałbym zmienić nazwę tych części i dodać dwie nowe. Dodanie jest zdecydowanie ważniejsze!

Rekapitulując potrzebuję dodatek (chyba!?) który pozwoli dodawać więcej informacji o artykułach, tak aby były wyświetlane jako części razem z tytułem, datą itd. + sortowanie.

Jestem początkującym i nie wiem czy zwróciłem się do odpowiedniego działu.

Będę bardzo wdzięczy za wszelką pomoc

inkos
31-07-2008, 00:13
A moze Alphacontent bylby dobrzym wyborem. Znajdziesz na extensions.

sakwa
31-07-2008, 00:22
Dzięki za odpowiedź. Ale nie może tego zainstalować. Że przeznaczone dla starszej wersji joomli. Korzystam z 1.5

Może jakaś inna opcja?

inkos
31-07-2008, 00:35
Jest i wersja dla J 1.5.x nawet chyba jeszcze w kategoriach New lub recent updates na extensions.

zwiastun
31-07-2008, 00:51
Niestety, nie ma obsługi języka polskiego (nie chodzi tylko o plikjęzyka!)

sakwa
31-07-2008, 00:55
Pobrałem i przetestowałem. Ale ten dodatek niestety nie rozwiązuje mojego problemu ;(
Potrzebuje dodać więcej do preferencji artykułu.

Jakieś alternatywy?

zwiastun
31-07-2008, 01:42
Twoje "więcej" zbyt jasne nie jest - dodać dwie nowe? Tajemnica?
Czy to potrzebne Tobie, czy użytkownikom?
Czy to potrzebne we wszystkich artykułach, czy tylko w pewnym typie.
Mniejsza o to, tak czy owak - można umieścić dodatkowe informacje z gromadzonych w bazie danych, ale trzeba to zaprogramować - nie spotkałem komponentu, który rozszerzałby w widoku tabela - list artykułów w kategorii zakres wyświetlanych aktualnie informacji pobocznych.
Możliwe natomiast pełniejsze obudowanie informacjami pobocznymi pełnego tekstu artykułu - wystarczy skorzystać z dodatku moasauthorxtd - http://www.joomlaexpert.com

sakwa
31-07-2008, 09:33
No to szkoda.