PDA

Zobacz pełną wersję : Subskrypcja



galganka
30-04-2006, 18:15
Chciałabym na swojej stronie dodać panel z subskrypcją.
Nie wiem gdzie mogę go wstawić, bardzo prosze o radę, to pilne.
Następna sprawa:
Gdzie trafiają maile pisane w panelu: Napisz do nas? jak skonfigurować ten moduł tak, by wiadomości trafiały do mnie a nie gdzieś w kosmos?
Pozdrawiam, Gałganka

Rybik
30-04-2006, 18:22
napisz do nas, to odnosnik do komponentu z kontaktami wiec w kontaktach wpisz co trzeba i potem mozesz wstawiac linki do konkretnych kontaktow

do subskrypcji doinstaluj lettermana razem z modulem

galganka
30-04-2006, 18:40
Drogi Rybiku, powiedz mi jeszcze co to jest ten latterman i skąd go wziąć. Pisałam już chyba gdzieś, że jeszcze jestem zielona, ale jakoś mi idzie więc prosze o cierpliwość.
Jeśli chodzi o pierwszą odpowiedź, wielkie dzięki, działa jak należy :)

zwiastun
30-04-2006, 19:00
Droga(i) Galganko, a może byś tak powstrzymał(a) się na kilka dni od zadawania pytań i zajrzał(a) tu i ówdzie, poczytał trochę, poprzeglądał(a).
Przez wrodzoną uprzejmość i licząc na Twoją domyślność, nie napiszę Ci już wyraźnie, gdzie się zwrócić o pomoc, jeśli Ci potrzebna niańka.
Pisz, jeśli będziesz mieć problemy w korzystaniu z Joomla. Zaś podstawowych informacji szukaj w poradnikach i w plikowniach

galganka
30-04-2006, 19:55
Drogi Zwiastunie. Odpowiem tak. Spodziewałam się prędzej czy później takiej odpowiedzi, ponieważ młodzi ludzie zwykle bywają bardzo niecierpliwi. Jestem już dosyć wiekową osobą i spedzam przed kompem po 17 godzin na dobę szukając tu i ówdzie informacji. Niestety operuję tylko i wyłącznie językiem polskim, więc chcąc nie chcąc jestem zmuszona do zadawania pytań i z tego co wiem, forum do tego służy. Nie wspomnę, że jeszcze kilka miesięcy temu nie wiedziałam jak włączyć komputer, dzięki życzliwym osobom, które z powołania rzeczywiście były lub są, czy to konsultantami, czy "adminami" for, uzyskałam wiedzę, jak i z własnej nieprzymuszonej woli.