PDA

Zobacz pełną wersję : Wysyłanie wiadomości do administratora



kubas
15-08-2008, 20:20
Jestem początkującym użytkownikiem Joomla. CMS mi się podoba, ale mam jeden problem.

Mianowicie chciałbym, aby każdy miał możliwość wysłać wiadomość do administratora. Aby podał tam e-mail, imię, nazwisko itp. Chciałbym, aby to było dostępne również dla użytkowników zalogowanych, ale jednocześnie, aby zalogowani użytkownicy nie mieli dostępu do zaplecza, które jest tylko dla mnie (admina). Najlepiej by było, aby użytkownik miał możliwość wysłania mi e-mail na skrzynkę e-mail.

Kombinowałem z "Wyślij artykuł (wiadomość)", ale tam jest za dużo opcji (np. "Publikacja" czy "Metadane"), do których użytkownik nie powinien mieć dostępu, bo nie jest mu to potrzebne przy wysyłaniu wiadomości do mnie.

Proszę o pomoc kogoś kto wie jak to zrobić (co mam zrobić?).

crazyluki
15-08-2008, 20:30
kubas (http://forum.joomla.pl/member.php?u=14325): z całym szacunkiem, ALE...

Zarejestrowany użytkownik w Joomla nie ma uprawnień do zaplecza administracyjnego.

zobacz na komponent : kontakty, dodaj jakiś kontakt następnie dodaj nową pozycję menu która będzie wysyłała wiadomość do tego kontaktu :)

kubas
15-08-2008, 20:36
Kurcze nie jestem za bardzo kumaty w sprawach joomla. Proszę bardziej łopatologicznie.

Proszę nie irytujcie się, ale ja dopiero zaczynam przygodę z wszelkiego rodzaju CMS'ami.

zwiastun
15-08-2008, 20:48
łopatologicznie: www.demo.joomla.pl
I nie zaczynać od 1.5, do którego nie ma polskiej dokumentacji

inkos
16-08-2008, 17:29
A moze komponenty typu Primezilla pomogą. :) Znajdziesz je na extensions.joomla.org.

kubas
16-08-2008, 18:33
Bardzo dziękuję, poradziłem sobie. Tak jak poradził crazyluki dodałem kontakt do administratora i bezpośrednio wiadomość idzie na skrzynkę e-mail.

A teraz jeszcze jedno pytanie:
Czy jest możliwość, aby użytkownik przez ten formularz mógł wysłać również załącznik np. zdjęcie lub dodatkowy dokument (np. tekstowy)?