PDA

Zobacz pełną wersję : komentarze i ich wyswiwetlanie na stronie



michal3148
19-08-2008, 16:53
Witam, odrazu znaczam ze jestem początkujący z joomla.

Mam problem z komentarzami do joomli, korzystałem z kilku systemów komentarzy, joomlacomment.3.26, yvComment (component, module, plugin), easycomments 1.1.0 , mxcomments oraz jeszcze kilka w wszystkich dzieje sie to samo... nie wyświetla pod newsami oraz na stronie głownej komentarzy, niemozna pisać, nic sie nie zmienia. wszystko jest niby uruchomione ale na stronie nic nie widac ... mam joomle 1.5.6.

Czy przy tych systemach trzeba edytować kod strony/stylu? nic nigdzie neimoge wyczytac na ten temat ... mozliwe ze jest problem z tym ze niemoge odinstalować wczesneijszych systemów komentarzy jak instaluje kolejne ... jkak chce odinstalować wyswietla mi sie cos takiego
Plugin Uninstall: Manifest File invalid or not found i niewiem co zrobic. Znalazłem szczatkowe informacje na ten temat - "baza" - tylko tyle i niewiem gdzie oraz jak to zrobić...

Prosze o pomoc

crazyluki
19-08-2008, 16:54
a czy instalując każdy system komentarzy uruchomiłeś BOTA/PLUGIN odpowiedzialny za wyświetlanie komponentu komentarzy pod artykułami?

wejdz w baze (phpmyadmin), tam masz tabele plugins i poszukaj tego co chcesz usunac:)

michal3148
19-08-2008, 17:16
tak uruchamiałem .. oczywiście...

Akurat nie mam PMA, a moze byc to przyczyną?

crazyluki
19-08-2008, 17:18
a czy zaznaczałeś w jakich kategoriach mają być wyświetlane komentarze?
nie wierze ze zaden system komentarzy Ci nei dzialal :D

michal3148
19-08-2008, 17:40
nom tez mnie to dziwi... kategorie były wybrane ...

Moze coś z stylem?

dobra zaraz wyczyszczę bazę a ty mi powiec krok po kroku jak zainstalować ... albo ja napisze i powiesz czy coś źle ... panel admina>Extension>install/uninstall>Upload Package File>upload file and install ... chyba błedów nierobie ...

Jeszcze mozecie jakiś polecić dobry system komentarzy? taki co na 100% działa na J1.5.6?