PDA

Zobacz pełną wersję : Jak zrobić takie menu



marczak
21-08-2008, 20:04
Witam. Jestem tu nowy i zielony w administrowaniu joomla. Oto moje pytanie.
W jaki sposow wykonac takie cos w menu?

http://img103.imageshack.us/img103/3461/111uz9.jpg

Chodzi mi o takie jakby rozwijane menu a nawet sumnenu do glownego.
Czy trzeba w tym celu instalowac jakies specjalne moduly/komponenty? czy na najnowszej joomli bez instalowania dodatkow da sie to wykonac?

Jesli tak to jak to zrobic? Dajac kolejne linki w menu ustawiajac jako nadrzedne do tego glownego? Dawalem tak i jakos nie bardzo? Jak ustawic ten glowny, na ktorego sie najezdza w celu rozwiniecia menu?

dkint
22-08-2008, 08:00
Witam. Jestem tu nowy i zielony w administrowaniu joomla. Oto moje pytanie.
W jaki sposow wykonac takie cos w menu?

http://img103.imageshack.us/img103/3461/111uz9.jpg

Chodzi mi o takie jakby rozwijane menu a nawet sumnenu do glownego.
Czy trzeba w tym celu instalowac jakies specjalne moduly/komponenty? czy na najnowszej joomli bez instalowania dodatkow da sie to wykonac?

Jesli tak to jak to zrobic? Dajac kolejne linki w menu ustawiajac jako nadrzedne do tego glownego? Dawalem tak i jakos nie bardzo? Jak ustawic ten glowny, na ktorego sie najezdza w celu rozwiniecia menu?

Witam

Masz na tacy, -

http://extensions.joomla.org/component/option,com_mtree/task,viewlink/link_id,163/Itemid,35/ - działa w joomla 1.5

http://www.joomlart.com/forums/downloads.php?do=file&id=516 - działa w joomla 1.0 w 1.5 ponoć też

tylko proszę nie pytaj jak to się instaluje ...

pozdrawiam
Krzysiek

marczak
22-08-2008, 13:44
no zainstalowalem to menu Extended tylko teraz moze jakas pomoc przy konfigurowaniu? Jak zastapic tym nenu to glowne ktore widnieje na gorze? Zapewne trzeba cos w pliku konfiguracyjnym templatki zmienic ale co?
I jeszcze jak skonfigurowac tego moda?


Menu Class Suffix
Przyrostek klasy CSS modułu
Enable Cache Nie Tak

Menu Name
Source Type
Source Value
Show Section
Show Category
Show Content Item