PDA

Zobacz pełną wersję : problem z Joomla



KahrloS
26-08-2008, 13:49
witam

jestem nowy na forum i mam pewnie nic nieznaczacy problem ale jednak chcialbym prosic was o pomoc

sciagnalem sobie najnowsza wersje joimla razem z plikami jezykowymi pl

zgodnie z instrukcjami zgralem wszystkie pliki na serwer ktorym dysponuje - a jest to serwer na webpark.pl - moze nie najwiekszy ale dla mnie wystarczy.

zgodnie z instrukcjami znalezionymi w necie po przegraniu wszystkich plikow na serwer odpalam swoja strone - http://www.kahrlos.webpark.pl i... i nic... biala strona chociaz podobno powinien otworzyc sie instalator... wspomne ze nie zainsalowalem jeszcze joomla - jedynie przegralem go na moj serwer...

co teraz ?? wiem ze serwer obsluguje mysql'a i php - w instrukcjach jest napisane ze nalezy stworzyc sobie baze danych... - jak to zrobic na webparku?? jestem zielony - prosze o pomoc...

moj mail: karol.czerminski@iglotech.com.pl
moje gg: 3282876

jak ktos sie znajdzie serdeczny - z gory dziekuje za poswiecenie czasu i uwagi za pomoc zielonemu koledze...

pozdrawiam

zwiastun
26-08-2008, 13:56
Czytanki na www.pomoc.joomla.pl - jest tam taki dział Instalacje

Marcoo
29-08-2008, 21:50
A nie masz tam czasem pliku index.html. Jeśli tak to go usuń ale nie przypadkiem "joomlowy" index.php

zwiastun
29-08-2008, 22:07
KahrloS: Marcoo może mieć rację. Jeśli rzeczywiście przejrzałeś owe instrukcje znalezione w necie, to mogłeś w nich nie natknąć się na uwagę, że wcześniej trzeba wszystko z katalogu instalacyjnego usunąć.

Sory, chyba zbyt pochopnie odesłałem Cię do lekturki!

KahrloS
08-06-2010, 13:08