PDA

Zobacz pełną wersję : Jommla 1.0.8 + Joom!Fish bardzo wielojezyczny serwis



Randal
05-05-2006, 09:46
Witam mam pytanie ... Nie udało mi sie Zainstalować joomFisha wyskoczył fatal error na lini 42.

Ale próbuję od nowa na czysto wszystko postawić mam nadzieje że będzie dobrze.

Tylko mam inne pytanie.

Musze zrobic serwis w 4 językach.
1 polski
2 niemiecki
3 angielski
4 rosyjski

=czy to możliwe? a jeśli tak to prosze o porade skąd pobierać pliki językowe przynjmniej komunikatów ekranowych i takiech tam .. (do modyfikacji)

I czy kodowanie dla jezyka rosyjskiego musi być jakieś inne ..? I czy edytory będa obsługiwały cyrylice czy to będzie wymagało czegoś dodatkowego?? Jestem zieloniutki więc prosiłbym jasno i wyrażnie :) Z góry dzięki
Dobrze że dziś wyszedł JoomFish PL :)

Martin123
08-05-2006, 11:54
Witam

Ja mam większy problem bo języków będę miał więcej.
Wpadłem jeszcze na następujący pomysł (którego jeszcze w praktyce nie sprawdziłem). Sokoro Joomla ma polskojęzyczny projekt i takowych użytkowników to zapewne czeski, rosyjski czy niemieckojęzyczny tez ma. Trzeba by poszukać w sieci no i przybrnąć przez obcojęzyczna instalację i administarcję.

Pozdro i odezwę się jeszcze w tej sprawie

ryszard555
08-05-2006, 12:10
Martin123 masz rację ale nie do końca. Z tych "innostrannych" instalacji należy chyba tylko pobrać pliki z katalogu language i wrzucić do swojego language. Ja tak zrobiłem i przynajmniej dla kilku jezyków które potrzebowałem to działało przynajmniej w obrębie nawigacji i standardowych komponentów.
Ryszard

Randal
09-05-2006, 01:42
Tak wiec uprzedziłem was i tak własnie zrobiłem.
Mianowicie ściągnąłem plik instaliacyjny rozyjkiego wgrałm włączyłem.. Ale zamiast cyrylicy zobaczyłem jakiś blizej nie okreslony zestaw znaków.. Pytanie brzmi czy trzeba tylkko określić zestaw ISO?? czy trzeba korzystać z pakietu instalacyjnego Joomla utf??

Byłbym wdzięczny za pomoc .. linki tez mile widziane .. Pozdrawiam

Rybik
09-05-2006, 20:15