PDA

Zobacz pełną wersję : Kategorie w VirtueMart



killaherz
06-10-2008, 15:00
hejka
mam problem z kategoriami w VM. Dodalem kilka kategori i zalezy mi by wysiwtelaly sie tylko logo kategori (dodalem zdjecie). W chwili obecnej pokazuje sie i logo a podspodem nazwa kategorii. Jak ustawic by nie wyswietlala sie nazwa kategorii.
Wersja VM 1.1.2, Joomla! 1.5.6
Z gory dziekuje za odpowiedzi

DannyM
06-10-2008, 17:44
hejka
mam problem z kategoriami w VM. Dodalem kilka kategori i zalezy mi by wysiwtelaly sie tylko logo kategori (dodalem zdjecie). W chwili obecnej pokazuje sie i logo a podspodem nazwa kategorii. Jak ustawic by nie wyswietlala sie nazwa kategorii.
Wersja VM 1.1.2, Joomla! 1.5.6
Z gory dziekuje za odpowiedzi
Nie sadze aby udalo Ci sie to oszukac. Jedynym wyjsciem bedzie hak sklepu aby skasowac opis pod ikona.

killaherz
08-10-2008, 14:25
Czy jest ktos na forum kto dokonal tego ?

DannyM
08-10-2008, 14:36
Mysle, ze jak sie poszpera to mozna to zrobic

szczepes
29-10-2008, 22:25
components/com_virtuemart/themes/default/templates/common/categoryChildlist.tpl.php
To jest plik, w którym są zawarte informacje o wyglądzie kategorii

$categories_per_row = 4; , linijka z tego pliku, na przykład odpowiada za ilość wyświetlanych kategorii w jednym rzędzie, standardowe ustawienie to 4.

DannyM
30-10-2008, 08:31
...ale po co robic cos w kodzie skoro jest to dostepne od strony usera?

killaherz
30-10-2008, 10:59
Szczepes nie o to mi generalnie chodzilo ile ma wyswietlac kategorii w jednym rzedzie bo to faktycznie mozna zmienic w ustawieniach vm bez wgladu w kod.

Ale podales sciezke do pliku w ktorym znalazlem to:

<td align="center" width="<?php echo $cellwidth ?>%" >
<br />
<a title="<?php echo $category["category_name"] ?>" href="<?php $sess->purl(URL."index.php?option=com_virtuemart&amp;page=shop.browse&amp;c ategory_id=".$category["category_id"]) ?>">
<?php
if ( $category["category_thumb_image"] ) {
echo ps_product::image_tag( $category["category_thumb_image"], "alt=\"".$category["category_name"]."\"", 0, "category");
echo "<br /><br/>\n";
}
echo $category["category_name"];
echo $category['number_of_products'];
?>
</a><br/>
</td>

Wydaje mi sie ze tutaj jest wlasnie odnosnie wyswietlania nazwy kategori pod miniaturka zdjecia. Nieznam kompletnie php wiec nie chce za bardzo tego kodu zmieniac. Z pewnoscia jest ktos na forum dla kogo ten kod jest zrozumialy..Chodzi o to by pod miniaturka zdjecia kategori nie wyswietlala sie nazwa tej kategorii.

Z gory dzieks

killaherz
30-10-2008, 11:05
Sam sobie odpowiem a moze sie tez komus przydac ;)
Wiec metoda prob i bledow poprostu wykasowalem fragment:
echo $category["category_name"];

i nazwa kategori zniknela ;) a pozostala tylko miniatura zdjecia kategori.
Dzieki za sciezke do pliku !!

szczepes
30-10-2008, 15:01
Sorki za małą dokładność,
$categories_per_row = 4;ustawienie dotyczy ilość kat, jaka wyświetlać się będzie w jednym rzędzie!
może się to okazać naprawdę przydatne, kiedy jest kilka kat np. z ikonami.
pzdr.

killaherz
30-10-2008, 16:44
szczepes ale liczbe kategorii mozna ustawic w inny sposob. Latwiejszy:
Gdy tworzysz nowa kategorie (albo edytujesz) masz tam:
Show x products per row: (wyswietl x produktow w linii) i wybierasz sobie ile chcesz wyswietlanych produktow.
Nietrzeba dlubac w kodzie ;)
pozdr

szczepes
31-10-2008, 03:45
dzięki, człowiek czasem nie widzi tego, co ma pod samym nosem, ważne, że udało się rozwiązać przy okazji komuś problem,
pzdr

misiaczekmarek
18-03-2009, 15:32
witam kolegów,
pozwalam sobie odświeżyć wątek. wydaje się, że mylicie dwie rzeczy:
1. ilość kategorii w rzędzie - $categories_per_row, nie znalazłem gdzie się tą wartość ustawia,
2. ilość produktów w rzędzie - ustawiane w panelu konfiguracyjnym
chciałem zmniejszyć ilość wyświetlanych kategorii w rzędzie z 4 na 3 (pkt. 1) ale nie potrafiłem znaleść tej wartości w menu konfiguracji, więc wstawiłem na twardo w pliku w/w. nie znalazłem też innego miejsca w kodzie gdzie występowała by zmienna $categories_per_row :(