PDA

Zobacz pełną wersję : Niewidoczne obrazki



henrykdr
16-10-2008, 00:13
Witam.
Konfiguracja: Joomla 1.5.7 Stabl. JA-Purity, Wersja PHP 5.2.6, Wersja MySQL 4.1.22-standard, Status serwera Wszystkie usługi aktywne, Prawa do katalogów zapisywane. Instalacja prawidłowa. Strona: http://www.kynopedia.pl

W Joomla jestem początkujący.Przeszukałem forum, ale odpowiedzi na mój problem nie znalazłem. W obrębie witryny są widoczne grafiki w artykułach. Nie są widoczne natomiast w modułach i to niezależnie od przeglądarki i szablonu. Instalację ponawiałem wielokrotnie, lecz bez powodzenia. Przeszukałem forum pomocy, lecz odpowiedzi nie znalazłem. czyżby mój problem był osamotniony? Zapewne przyczyna jest prosta, lecz mimo poszukiwań nie znalazłem rozwiązania.

zwiastun
16-10-2008, 00:23
Wszystko "piyknie, ino":
jakie obrazki
w jakich modułach
jak umieszczonenie są widoczne?

henrykdr
16-10-2008, 00:28
Przypadkowo wysłałem przed zakończeniem pisania. Np. w module "banner"
Spójrz na podaną stronę. Podane w konfiguracji reklamy z grafiką nie pokazują się w ogóle. Widoczne są tylko tekstowe.

zwiastun
16-10-2008, 00:34
Ze źródła nie wynika, ze są tam jakiekolwiek obrazki. Co więcej, na dole masz w module baner - obrazek i jest widoczny!

henrykdr
16-10-2008, 00:46
Wysyłam ci w załączniku wycinek ekranu. Ja w module obrazka nie widzę. Jutro sprawdzę na innym komputerze.

zwiastun
16-10-2008, 00:50
Powtarzam, że na dole masz moduł z obrazkami banerów i są widoczne!

typ
01-11-2008, 08:26
Podepnę się pod temat - nie do końca wiem o jakie obrazki tutaj chodzi, ale wiem o jakie obrazki mi chodzi.
Chodzi mi konkretnie o obrazki, których wyświetlanie jest zarządzane przez różne dodatki. Np jeśli w tekście (lub kodzie html) artykułu wpiszę {TutajNazwaModułu TutajParametr} to wtedy pojawiają mi się w artykule obrazki albo też galerie.