PDA

Zobacz pełną wersję : Problem z galeria PhocaGallery



Crow
16-10-2008, 00:45
Witam
Mam problem z galerią. Jestem nowicjuszem w Joomla (1.5). Probuje na swojej stronie zalozyc galerie (probowalem Easy galery, PonyGalery - jak potem doczytalem nie pasują do J1.5). Teraz probuje zalozyc PhocaGallery. Po zainstalowaniu componentu pojawia się takie komunikaty:
Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /administrator/components/com_phocagallery/helpers/phocagallery.php on line 1248

Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /libraries/joomla/database/database/mysql.php on line 337

Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /libraries/joomla/database/database/mysql.php on line 337

Jeśli ktos moglby mi pomoc , bede wdzieczny (prosze nie robic "skrotow myslowych). -wielkie dzieki za kazda pomoc

Crow
16-10-2008, 07:29
Hej, chcialem jeszcze sprostowac, ze instalacja przebiegala dobrze. Na koncu instalacji mialem komunikat, ze udalo sie pomyslnie zainstalowac component. Dopiero po wejsciu w panelu administracyjnym na zakladki: Kategorie, Obrazy itd. otrzymuje powyższe komunikaty

madmips
17-10-2008, 23:33
którą wersję masz galerii?

Crow
18-10-2008, 18:09
wersja galerii 2.0.1, joomla 1.5.0
Znalazlem gdzies w necie, ze musze w MYSQL zalozyc recznie tabele. Z pliku instal spakowanego Phoca Gallery zamienić #__phocagallery na TablePrefix_phocagallery oraz
#__phocagallery_categories na TablePrefix_phocagallery_categories
Zrobilem to, odpowiednie tabele dolaczylem do swojej bazy, ale to nic nie dalo.
Dzieki za zainteresowanie, ale dalej prosze o pomoc

madmips
22-10-2008, 12:28
nie bardzo rozumiem, instalujesz normalnie, nie ma potrzeby nic ręcznie robić...

crazyluki
22-10-2008, 12:45
zapewne po instalacji komponentu nie zauważyłeś komunikatu który umożliwiał dokończenie instalacji lub wybranie opcji upgradu.