PDA

Zobacz pełną wersję : Blog na pierwszej stronie



nmar
24-10-2008, 14:29
Witam,

Od 2 dni jestem użytkownikiem joomli. Miałem kilka problemów ale jakoś z nimi sobie poradziłem ( z dwoma jeszcze nie :)
Przede wszystkim: Używam wersji 1.5.7. Jestem zupełnym laikiem ale poszło mi wcale nieźle (strona www.prsupport.pl).

Dwa problemy:
1. Nie mogę usunąć tego kretyńskiego napisu Welcome to the frontpage. To jest standardowy napis na podstawowym template joomli anie nie wiem który.

Drugi problem jest poważniejszy i dla mnie znacznie ważniejszy. Jak sprawić aby w miejscu gdzie jest powyższy napis i poniżej wyświetlały sie wpisy z bloga (jooblog). Jak go tak umieśćić? Nie widzę w ustawieniach bloga informacji w jakim elemencie mam go wyśwoetlać.

Proszę pomocy!

neo_fox
24-10-2008, 14:37
ad 1) Panel administracyjny -> Menu "menu" -> "mainmenu" -> wybierz domyślny punk menu ("Home" ??) -> "Parametry: systemu" -> "Pokaż tytuł strony" -> "nie"

ad 2) Jeśli dobrze rozumiem chcesz aby na stronie głównej wyświetlał się komponent "jooblog". Jeśli tak to dodaj punkt menu do tego komponentu i ustaw go jako "domyślny"

nmar
24-10-2008, 14:55
Super! Udało się.

To w takim razie jeszcze pomarudzę. Czy "Home" może pozostać ale jako artykuł pojawiał się wpis z bloga? Po kliknięciu read more przenosiło na stronę bloga? Problem polega na tym, że po kliknięciu home jestm w starej części, którą muszę aktualizować ręcznie (wpisując kolejne artukuły).

I jeszcze pytanie: jaki moduł odpowiada za pokazywanie na jakim jestes poziomie np. Home>Oferta>Blogi. Odznaczyłem i nie wiem co ...

neo_fox
24-10-2008, 15:03
To w takim razie jeszcze pomarudzę. Czy "Home" może pozostać ale jako artykuł pojawiał się wpis z bloga? Po kliknięciu read more przenosiło na stronę bloga? Problem polega na tym, że po kliknięciu home jestm w starej części, którą muszę aktualizować ręcznie (wpisując kolejne artukuły).


Chyba trochę pokrętnie kombinujesz ;)