PDA

Zobacz pełną wersję : Drugi poziom menu



marcin_mistrz
01-11-2008, 13:13
Prosiłbym bardzo serdecznie o pomoc, mam taki problem, nie znam się specjalnie na css, wgrałem sobie jedna ze znalezionych w sieci templatek i próbuję ją edytować, zrobiłem jako tako menu pierwszy poziom, ale ni jak nie wiem jak zrobić drugio poziom, submenu, czytałem z pomocy na joomla.pl, ale nie wiem jako to zrobić, bo w mojim pliku css jest coś takiego odpowiedzialne za menu:

ul.menu {
border-top:1px dotted #666666; padding-bottom: 15px; width:160px;

}

.menu li, .menu {
display: block;
list-style-type: none;
font-family: Arial, Helvetica, sans-serif;
text-indent: 18px;
line-height: 21px; width:160px;
}

.menu li a {
display: block;
height: 20px;
padding-top:3px; padding-bottom:3px; width:160px;
}

.menu li a:link, ul.menu a:visited {
display: block;
color: #FFFFFF;
text-decoration: none;
font-weight: bold; width:160px; padding-left:20px; background-image:url('../images/menu.jpg'); margin-bottom:4
}

.menu li a:hover {
display: block;
background-image: url('../images/menu_hover.jpg');
background-repeat: no-repeat; width:160px; text-decoration:underline
}




Jak do tego powienienem dodać tą frazę sublevel, bo próbowalem na wszelkie sposoby i nie wiem??
Z góry dzięki za odpowiedz.

nikszal
01-11-2008, 15:46
Prosiłbym bardzo serdecznie o pomoc, mam taki problem, nie znam się specjalnie na css, wgrałem sobie jedna ze znalezionych w sieci templatek i próbuję ją edytować, zrobiłem jako tako menu pierwszy poziom, ale ni jak nie wiem jak zrobić drugio poziom, submenu, czytałem z pomocy na joomla.pl, ale nie wiem jako to zrobić, bo w mojim pliku css jest coś takiego odpowiedzialne za menu:

ul.menu {
border-top:1px dotted #666666; padding-bottom: 15px; width:160px;

}



Jak do tego powienienem dodać tą frazę sublevel, bo próbowalem na wszelkie sposoby i nie wiem??
Z góry dzięki za odpowiedz.

Submenu tworzy się w Menu Manager.

marcin_mistrz
02-11-2008, 13:20