PDA

Zobacz pełną wersję : Nietypowy problem z instalacją modułów i rozszerzeń.



jedi87
05-11-2008, 16:32
Witam. Na wstępie chcę powiedzieć że przeszukałem forum i najpierw sam szukałem rozwiązania jednak bezskutecznie. Dodatkowo chcę powiedzieć że jestem nowy w temacie joomla.