Logowanie

Zobacz pełną wersję : Szablon z joomlart



site
09-11-2008, 22:33
Nie znam się na tworzeniu szablonów, więc chciałbym kupić go w serwisie Joomlart.com.
Czy mógłby mi ktoś napisać, jak tego dokonać? Przez jaki serwis przelać pieniądze? Jaką opcję "uprawnień" wybrać na JA, żeby móc pobrać szablon? Jaki serwis przelewający pieniądze wybrać, żeby było najtaniej (jak oszacować ile pieniędzy potrzeba wpacić - przecież kurs waluty jest zmienny)...?

PeFik
10-11-2008, 00:04
a kartę kredytową kolega ma?
jeśli tak to...
w instrukcji do niej jest wszystko napisane.

1) https://www.joomlart.com/member/signup.php
2) wybierasz JATC Standard Membership (3 miesiące lub rok) i sign up
3) wybierasz swój rodzaj karty kredytowej
4) wchodzi na swoje konto bankowe ładujesz kartę kwotą ciut większą niż to wynika z kursu
5) na stronie transakcji wpisujesz kod karty i klucz
6) podajesz dane
7) ...done.
8) w ciagu 5-15 min. otrzymujesz e-maila ...możesz się zalogować i pobierać.
9) wchodzisz na swoje konto bankowe - rozładowujesz kartę i tyle.

Dylek
10-11-2008, 08:30
Ale czlonkostwo typu Standard chyba nie pozwala na zmiany w szablonie - wiec jesli bedziesz chcial w oparciu o ktoras z ich templatek zrobic konus stronke - wymagane jest czlonkostwo na poziomie Developer.

kurtz
10-11-2008, 09:53
na zmiany pozwala. pozwala również na instalację na innych stronach. w końcu to Ty wpisujesz domeny na których jest zainstalowana templatka i raczej nikt tego nie sprawdzi, poza systemem weryfikującym autentyczność. ograniczeniem jest ilość do 3 przy standardzie i nieograniczona przy dev.

site
10-11-2008, 21:12
Dziękuję wszystkim za rady...
Nie posiadam karty kredytowej i wydaje mi się zbedne wyrobienie jej, jeśli użyję tylko do jednej transakcji...