PDA

Zobacz pełną wersję : Problem z instalacją civicrm-2.1.1 - dużym komponentem...



Robert1724
18-11-2008, 14:04
Mam problem aby "przebrnąć " przez instalację civicrm-2.1.1 w j.1.5.7, jest to komponent który mam duży plik instalacyjny, paczka w zip ma ok. 11 Mb, zaś po rozpakowaniu 33Mb,
oto problemy :
1. gdy próbuje instalować poprzez instalatora z użyciem zipa, zawiesza się w trakcie i przerywa instalację bez żadnego komunikatu...
2. gdy wrzuciłem na serwer do katalogu .../tm (próbowałem też do katalogu ...com_installer w administracji/componenty/ .... objawy były te same, przerywa instalację bez żadnego komunikatu wynikowego...
po w/w zawsze usuwałem wygenerowane katalogi w componentach i administrator/componenty (by nie zablkować próby ponownej instalacji)...
czytałem w pomocy do joomli, o ręcznych sposobach... ale ta wersja mnie troche przeraża.... nie mam tak dużego doświadczenia z bazami msql i ręcznymi wpisami żeby to zrobić...
Czy macie jakieś pomysły...
P.S. kiedyś miałem w j.1.0. podobne objawy z innymi komponentami ale zwiększenie czasu sesji rozwiązało problem ... a tu nie wiem co robić, a ten crm chciałbym zainstalować...
:confused:

Xaj81
24-11-2008, 21:55
Tutaj (http://wiki.civicrm.org/confluence/display/CRMDOC/Install+2.1+for+Joomla) masz instrukcje jak należy to zainstalować.

Tam masz odpowiednie wpisy:
w pliku .htaccess w głównym katalogu joomla, musisz dodać wpisy:

php_value memory_limit 64M
php_value register_globals off
php_value max_execution_time 600

Jeżeli masz dostęp do pliku php.ini (na serwerze) to zmieniasz odpowiednie ustawienia na:

memory_limit = 64M
register_globals = off
max_execution_time = 600

Powinno pomóc.

Robert1724
24-11-2008, 22:12
hmm...
dzięki bardzo... już biorę się za lekturę...

Robert1724
25-11-2008, 00:21
uuuuuuuuuuuu.........