PDA

Zobacz pełną wersję : JoomlaComment



Mick71
01-12-2008, 09:57
Na początku wspomnę, że jestem początkujący w temacie joomla i bardzo proszę o pomoc, bo sam raczej nie wpadnę na pomysł co zrobić, aby usunąć błąd.

Mam Joomla 1.5.8, JoomlaComment 3.26.
Component od strony witryny działa poprawnie, komentarze się dodają, zapisują do bazy, wszystko cacy.
Na zapleczu, mogę skonfigurować component, zobaczyć pustą listę komentarzy, jednak jak dodam jakiś komentarz (na witrynie), pojawia mi się błąd na stronie:
Warning: JLoader::include() [function.include (http://pelnakieszen.pl/administrator/function.include)]: Failed opening '/libraries/includes/application.php' for inclusion (include_path='.:/:/usr/php/pear') in /libraries/loader.php on line 80

Warning: JLoader::include() [function.include (http://pelnakieszen.pl/administrator/function.include)]: Failed opening '/libraries/components/com_content/helpers/route.php' for inclusion (include_path='.:/:/usr/php/pear') in /libraries/loader.php on line 80

Fatal error: Class 'ContentHelperRoute' not found in /administrator/components/com_comment/plugin/com_content/josc_com_content.class.php on line 188

Próbowałem odinstalować component i zainstalować go jeszcze raz, niestety nadal nie działa. Dodam, że na localhost działa mi wszystko jak należy.

Czy spotkał się ktoś z takim błędem lub wie jak go rozwiązać?
Z góry dzięki za pomoc.

mojehaslozgaslo
24-08-2009, 22:58
U mnie to samo , home.pl moze ktos pomoże ? błedy pojawiaja sie w panelu centralnym tego dodatku , jednak dopiero po dodaniu komentarza

mojehaslozgaslo
24-08-2009, 23:28
Coś ze ścieżka dostepu jest znalazłem na