PDA

Zobacz pełną wersję : Błąd podczas instalacji, kilka stron w joomla na jednym serwerze, wersja 1,5,7



Kubalapl
03-12-2008, 14:37
Cześć.

Na wstępie zaznaczę ze już bawiłem sie joomlą ale jestem nadal laikiem.
Wcześniej miałem stronę w joomly ale bardzo prostą, teraz jednak stawiam wszystko od nowa bo wyczytałem ze na jednym serwerze da się mieć parę stron www w systemie joomla i napotkałem niestety pewien problem.

Mimo że szukałem w internecie i na forum nie znalazłem nic co by mi pomogło;(
dlatego piszę.

A wiec do rzeczy:

Potworzyłem sobie foldery na serwerze, skopiowałem przez ftp wszystkie pliki do wybranego folderu, następnie wpisałem adres w przeglądarkę i wpisałem pełen adres z /nazwąfolderu/ następnie pojawiło mi się okno instalacji.... i widzę błąd:

Warning: session_start() [function.session-start]: open(/tmp/sess_34aecc361a5b87fad17c8f701de6c581, O_RDWR) failed: No such file or directory (2) in /exe/libraries/joomla/session/session.php on line 412

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /exe/libraries/joomla/session/session.php:412) in /exe/libraries/joomla/session/session.php on line 412

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /exe/libraries/joomla/session/session.php:412) in /exe/libraries/joomla/session/session.php on line 412

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /exe/libraries/joomla/session/session.php:412) in /exe/libraries/joomla/session/session.php on line 415


potem okno instalacji ( wybór języka)

i dalej błąd:

Warning: session_write_close() [function.session-write-close]: open(/tmp/sess_34aecc361a5b87fad17c8f701de6c581, O_RDWR) failed: No such file or directory (2) in /exe/libraries/joomla/session/session.php on line 545