PDA

Zobacz pełną wersję : SOBI2 a aktywna mapa Polski z wyborem województw



lazer8
07-12-2008, 13:24
Witam,
Chciałbym Was prosic o pomoc.
Zrobiłem aktywna mapę Polski z podziałem na województwa i chciałbym aby współpracowała ona z SOBI2. Czyli np. klikamy na województwo śląskie i wyskakuja nam firmy z tego województwa + możliwość wyboru kategori.

Niestety nie wiem jaki adres URL mam dodać do danego obszaru mapy aby właśnie działało to poprawnie. Zrobiłem tak że wstawiłem adres z wyszukiwarki SOBI + nazwa województwa. Wyszukuje poprawnie województwo jednak gdy chcę wybrać potem daną kategorię to pokazuje mi kategorei ze wszystkich województw a nie z wybranego wcześniej.


Dodam tylko że jestem całkowitym amatorem i początkującym ;)

mery_master
29-05-2009, 13:08
Czy rozwiązałeś ten problem? Bo mam identyczny :)

Mayster
17-06-2009, 20:07
Nazwy województw jako kategorie I stopnia, nazwy miast, miejscowości jako subkategorie. W mapce ustaw linki do poszczególnych kategorii Sobi2.
Przykład: miasteria.pl (http://miasteria.pl)

Pavvel70
27-10-2009, 09:30
Witam,

dopiero zainstalowałem SOBI2 i szczerze mówiąc zacząłem się zastanawiać nad jego przydatnością w budowaniu katalogu ofert turystycznych, ale widzę, że serwis miasteria.pl wygląda i działa fajnie.
Czy mógłbym dostać parę wskazówek, jak skonfigurować SOBI, aby uzyskać podobny efekt? (łącznie z interaktywną mapką).
Czy w ww. serwisie był wykorzystany gotowy szablon, czy wszystko zostało zrobione indywidualnie? (standardowy szablon - po instalacji SOBI nie prezentuje się zbyt ciekawie).

Będę wdzięczny za informacje
(mile widziane na maila: poczta@kwatery-hotele-pensjonaty.pl)

Michael_23
03-11-2009, 00:57
Czemu na maila a nie na forum ? Nie chcesz, by innym pomogło ?

phoeker
22-02-2011, 03:34