PDA

Zobacz pełną wersję : Nowe logo ! Pomóżcie!



piotrek92x
19-12-2008, 20:49
Witam , chciałem zrobić nowe logo w joomli i podmieniłem w templates orginalne logo szablonu joomla , na swoje lecz było ono małe i wstawiłem swoje większe i logo sie obcieło do takiej wielkości jak było orginalne i nie widać całego . Można to jakoś zmienić ? jak to zrobić ?

Pozdrawiam!

zwiastun
19-12-2008, 21:15
Nie obcięło się, w arkuszu css prawdopodobnie masz ustawienie overflow takie, że nie wyświetla części za dużego obrazka. Dostosuj wielkość logo do oryginalnego albo pozukaj odpowiednich wielkości w CSS i dostosuj do swoich potrzeb.

piotrek92x
19-12-2008, 23:09
Ok , nie znam się na joomli , można gdzieś zmienić te ustawienia overflow i gdzie moge dostosować CSS?
Pozdro

zwiastun
19-12-2008, 23:11
Jesteś rozbrajający. Skoro się nie nasz, to się poznaj. Reszta w mojej stopce.

piotrek92x
20-12-2008, 08:53
Pytam się tylko , szukam pomocy i przejrzałem dużo takich stronek i na swoje pytanie nie znalazłem nigdzie odpowiedzi, a Ty nie potrafisz mi normalnie powiedzieć tylko mnie gdzieś odsyłać?

zwiastun
20-12-2008, 11:21
Przeczytaj opis swojego problemu i zapytaj sam siebie, czy ktokolwiek cokolwiek będzie Ci mógł pomóc

wisnia80
20-12-2008, 15:07
Zwiastun
- forum jest aby sobie pomagać, to ze niektórzy dopiero stawiają pierwsze kroki to nie hańba ze się pytają - am kiedyś zaczynałeś wiec zamiast się czepiać może byś pomógł koledze. Ale jeśli masz jakieś kompleksy to nie wyżywaj sie na innych. Tyle tytułem wstępu. Sam korzystam z wielu forów i nie spotkałem sie jeszcze z takimi wypowiedziami jakie serwujesz innym cały czas.
A teraz do problemu


Ok , nie znam się na joomli , można gdzieś zmienić te ustawienia overflow i gdzie moge dostosować CSS?
Pozdroplik css znajdziesz w katalogu
...\tu_gdzie_zainstalowałeś_joomla\templates\two j_template\css\

jest tam plik template_css.css.