PDA

Zobacz pełną wersję : menu na warstwie?



roman
23-01-2009, 11:04
Mam stronkę na:
Joomla! 1.0.11 Stable [ Sunbow ] 28 August 2006 20:00 UTC
Jest wypełniona grafiką we flashu. Jestem grafikiem i to nieuniknione. mam z tym związanie dwa problemy z którymi trudno mi sobie poradzić.

1. Menu górne po rozwinięciu włazi pod flasha, tak że dolnych pozycji nei widać. Próbowałem to jakoś na warstwach ale zdaje się, że mnie to przerasta. Czy jest jakiś prosty sposób albo coś czego nie zauważam?
Manu są dwa - w ramach eksperymentu .A Trans Menu V2.0 (http://www.pukar.art.pl/administrator/index2.php?option=com_modules&client=&task=editA&hidemainmenu=1&id=36), lub LxMenu. jest mi w chwili obecnej z grubsza obojętne które zadziała byle działało prawidłowo.
PS. Próbowałem umieścić obszar „top” w którym jest menu na warstwie z indeksem 1 ale to nie działa. Być może warstwę należało by określać w css manu ale mnie to przerasta.

2. Próbuje używać edytora jce i oczywiście potrzebuje pluginu mediamenager. Musiałem go zainstalować ręcznie i mam taki problem gdy próbuje wstawić plik swf:
w wyskakującym okienku pojawia się taki komunikat:

Warning: require_once() [function.require-once (http://www.pukar.art.pl/administrator/function.require-once)]: Unable to access /home/site/11050/www//mambots/editors/jce/jscripts/tiny_mce/auth_jce.php in /home/site/11050/www/mambots/editors/jce/jscripts/tiny_mce/plugins/mediamanager/manager.php on line 25


Czy ktoś potrafi mi pomóc?
Proszę... ;)

prince15
23-01-2009, 17:51
Co do menu i zachodzenia na elementy we Flash to musisz ustawić we Flash'u przezroczyste tło, ten problem nie jest związany z warstwami. W zależności od kodu trzeba wstawić:

<param name="wmode" value="transparent">
i

<embed ... wmode="transparent">

Co do drugiego problemu to polecam odinstalowanie edytora i ponowną instalację, widocznie coś się źle wgrało.

roman
24-01-2009, 13:58
Dzięki serdeczne za podpowiedź. Działa!!!!