PDA

Zobacz pełną wersję : Formularz wysyłał maile i przestał- proszę o rade



krystian19
13-02-2009, 12:24
Witam
Mam problem z formularzem kontaktowym. Z góry piszę, że jestem początkującym w joomla :)
Dostałem od znajomego stronkę abym ją aktualizował (poprzednik zrezygnował).Wersja joomli 1.5.3 pl
Pozmieniałem kilka rzeczy co chciał wszystko OK. Następnie prosił o zmianę adresu formularza kontaktowego. Zmieniłem go. Po kilku dniach odpisał, że wiadomości dochodzą na ten adres co podał , ale po zmianie adresu przychodzi też spam. W pliku contact.php w (components/com_contact) trochę
zacząlem się bawić ustawiając blokadę typu $badWords = array ( "worldbreak.com", "holdem itd...
Był błąd, poprawiałem kilka razy w końcu działał kontakt, ale spam nadal dochodził.
Zmieniłem adres na swój aby lepiej kontrolować sytuację i próbowałem dalej.
Dochodziły i maile zwykłe jak i nadal spam.
Gdy coś zepsułem wgrywałem plik z kopii zapasowej z dysku (oryginalne pliki -
pierwsze które dostałem) i wszystko po takim wgraniu było jak wcześiej - czyli pierwotna konfiguracja która działała, ale ze spamem. Nie wiem czy to istotne ale potem probowałem coś pokombinowac w pliku controller.php z tego samego folderu w com_contact. Od tego momentu żadne maile nie dochodzą!!
Pisze że twoja wiadomość została wysłana, ale nic nie dochodzi... Wgrałem wszystkie pliki z com_contact z tej starej kopii z dysku, ale nic to nie dało, nie przychodzą żadne maile ani prawdziwe, ani spam :/
Nagli mnie czas muszę to pilnie naprawić :/ Strona działa na serwerze nazwa.pl
Szukałem podobnego problemu na forum - znalazłem jeden podobny przypadek z radą o konfiguracji smtp (nie wiem gdzie to sie robi, ale skoro maile dochodziły to chyba ustawienia są OK)
Proszę o jakąś pomoc, sugestie... W wypadku jakieś podpowiedzi "bardziej zaawansowanej" proszę o możliwie najproszty opis problemu, jak wspomniałem nie jestem w temacie zbyt zaawansowany...

Pozdrawiam
Krystian

zwiastun
13-02-2009, 13:46