PDA

Zobacz pełną wersję : Zmiana wersji joomli z 1.0.15 na wyższą



_Darek_
28-02-2009, 15:30
Witam.
Jestem początkującym użytkownikiem joomli. Postawiłem stronę na razie na darmowym serwerze cba.pl i mam następujący problem. Chciałbym zainstalować nowszą wersję Joomli. Przy instalacji oprogramowania na serwerze nie zauważyłem możliwości wyboru wersji. Teraz gdy stronę mam już postawioną chcę zrobić jej aktualizację. Problem w tym, że nigdzie nie mogę znaleźć gdzie to zrobić. Zaznaczam jestem nowym użytkownikiem joomli i może pytanie zdaje się banalne... ale czy mógłby mi ktoś napisać gdzie i jak taką aktualizację zrobić? Mowa oczywiście o serwerze cba.pl i chciałbym zrobić aktualizację na wersję joomli 1.5.9 PL.
W wersji którą posiadam obecnie mam wiele problemów. Często wiele opcji nie reaguje na moje zmiany bądź dzieją się inne nie przewidziane akcje...

PeFik
28-02-2009, 16:58
zacznij od zmiany serwera,
potem poczytaj o migracji na forum - opcja [SZUKAJ]


Dwie proste rady, a tyle szczęścia.

trzepiz
28-02-2009, 17:07
W wersji którą posiadam obecnie mam wiele problemów. Często wiele opcji nie reaguje na moje zmiany bądź dzieją się inne nie przewidziane akcje...


to może napisz jaka to wersja ?

_Darek_
28-02-2009, 17:33
Trzepiz... wersję podałem w temacie. Jest to 1.0.15.

PeFik swoją wiadomością nie zbyt mi pomogłeś. Byłbym Ci wdzięczny jakbyś chociaż do niej dopisał nazwę serwera darmowego, który Ty byś polecił.
Co do opcji szukaj i zachowania na forum uczyć tego mnie nie musisz bo sam posiadałem duże forum i wiem jak się trzeba zachować. Jednak z góry przepraszam, jeżeli taki temat był poruszany. Szukałem go lecz nie znalazłem.