PDA

Zobacz pełną wersję : Trojan-Downloader.JS.Iframe na serwisie w joomla



akkicaante
05-03-2009, 11:18
Witam,
mam problem z moim serwisem. Przy próbie wejścia na niego Kaspersky Anti-Virus 2009 wyświetla komunikat:

Wystąpił następujący błąd:

Żądany obiekt jest ZAINFEKOWANY następującymi wirusami: Trojan-Downloader.JS.Iframe.ajt (http://www.viruslist.pl/find.html?words=Trojan-Downloader.JS.Iframe.ajt)

ESET Smart Security nie wykrywa nic, podobnie Avast.
Serwis jest postawiony na bazie ostatniego JoomlaPE (bez specjalnych modyfikacji, ponieważ nie znam się jeszcze za bardzo na obsłudze). Pliki ładowałem przez FileZillaPortable.

Szukałem na necie info o tym, czy zdarzyło się komuś coś podobnego, ale nic, co by przypominało mój wypadek nie znalazłem. Czy mógłbym jakoś sam naprawić ten błąd? Czy może powinienem się zgłosić do administratora serwera? Będę wdzięczny za wszelkie wskazówki.

zwiastun
05-03-2009, 12:23
Szukałem na necie info o tym, czy zdarzyło się komuś coś podobnego, ale nic, co by przypominało mój wypadek nie znalazłem....
A ja nie wierzę, że szukałeś!
http://forum.joomla.pl/showthread.php?t=26197

Dylek
05-03-2009, 15:49
Powinno wystarczyc przywrocenie plikow index.php ( z instalki J! PE) w katalogu glownym oraz w /administrator, jak tez plikow index.html w podkatalogach (chyba tylko 1 poziom w glab).

akkicaante
10-03-2009, 01:59
Powinno wystarczyc przywrocenie plikow index.php ( z instalki J! PE) w katalogu glownym oraz w /administrator, jak tez plikow index.html w podkatalogach (chyba tylko 1 poziom w glab).

Poskutkowało. Przynajmniej na razie, trzeci dzień, wygląda dobrze. Na wszelki wypadek zmieniłem antywira na inny. Dziękuję za pomoc.

schizoos
11-03-2009, 17:37
Miałem ten sam problem na kilku site'ach, nie tylko joomlowych. Pomaga definitywnie zmiana hasła do ftp zapamiętanego w TC

zwiastun
11-03-2009, 17:45
Na marginesie!
Hasła tego typu należy zmieniać systematycznie! A nie tylko przy okazji takich numerków.