PDA

Zobacz pełną wersję : pomocy!!!jak zainstalowac nowy szablon



pelix
27-03-2009, 00:46
Witam! Jestem początkującym w Joomla. Wiem ze ten temat juz był poruszany, lecz przeszukałem forum i nie znalazłem odpowiedzi, a w zasadzie to co znalazłem mi nie pomogło....jak zmienić ten szablon????.Mam Jommla 1.5.9 i kilka szablonów i żaden z nich nie chce mi się zainstalować. W zasadzie szablon jest zainstalowany, ale po ustawieniu jako domyślny na stonie jest tylko tekst, nie ma oprawy graficznej. Wcześniej pojawia sie komunikat: params.ini jest niezapisywalny! Wchodzę przez ftp i zmniam w folderze templatki atrybuty params.ini na 777 , wracam do szablonów params.ini jest juz na zielono daję zapisz i plik i znów pojawia się params.ini jest niezapisywalny! "Coś" mu znów zmieniło paramerty :) W czym jest problem?? Może gdzieś mam jeszcze zmienić chmody??? :confused:

stasio
27-03-2009, 00:48
Witam! Jestem początkującym w Joomla. Wiem ze ten temat juz był poruszany, lecz przeszukałem forum i nie znalazłem odpowiedzi, a w zasadzie to co znalazłem mi nie pomogło....jak zmienić ten szablon????
szablonowa za to jest wypowiedź a najgorsze jest to ze postów 1

Bazyl
27-03-2009, 00:49
Czeka Cię troszkę nauki.
Poszukaj użytkownika:) @zwiastuna. W jego stopce masz mnóstwo informacji.

Aha, zacznij od właściwego doboru miejsca na swoje pytania.

Czytaj, czytaj, czytaj...

stasio
27-03-2009, 00:53
o tak zwiastun... on lubi takie wyzwania, mam nadzieje ze 10 różańca juz odmówiłeś... bo on sobie nie odmówi pewnych spraw... znajdzie cie po numerze IP i sam zainstaluje Templaka na Twojej Joomlówce.... i jeszcze po pluginach ja pomymla...
(choć twierdz ze z namiotem sa kłopoty)

pelix
27-03-2009, 01:43
wypowiedz może i szablonowa... podpowiecie coś konkretnego czy raczej nie??

zwiastun
27-03-2009, 02:06
A co Ci mamy podpowiedzieć? Powtarzać to, co napisano już dziesiątki razy?
Proszę Cię bardzo: Zanim zadasz następne pytanie, naucz się korzystać z forum. Zacznij od