PDA

Zobacz pełną wersję : Proszę o pomoc RSGallery



nosllerg
28-03-2009, 23:28
Witam serdecznie jestem początkujący mam takie małe pytanie zainstalowałem RSGallery i mam pewnien probelm po wczytaniu zdjec ( wczytały sie wszystkie cacy) zdjecia mozna przeglada głosować dodawać komentarze, zrobić slideshow ale jest pewein problem. Zdjecia chodza jak jest slideshow, mozna pregladać pojedyńcze zdjecia ale problem pojawia sie gdy - chce przejsc na drugą strone ze zdjeciami lub gdy w normalny sposób przegladam zdjecia i wsicnę następna strona lub poprzednia pokazuje mi taki komunikat - The request /galeria/category/2/asInline.html was not found on this server. 0 nie mam takiegi katalogu jak galeria/category ............ dlaczego odwołuje mi sie do czegoś czego nie mam nie mam pojęcia gdzie to zmienic prosze o pomoc jak to zminić aby mi ten bła dnie pojawiał sie wiecej z góry dzieki za pomoc i sorki za haos :D

Moze to cos wam pmoze w pomocy dla mnie
własciwosci odnosnika - test/2-widoki/detail/2-kopia-p1010154.html?tmpl=component - nie wiem dlaczego sie do tego odnosi i nie wiem skad to sie wzielo nie mam katalogu test nie mam zadnego p1010154.html
adres obrazka jest taki - images/phocagallery/widoki/thumbs/phoca_thumb_m_kopia%20p1010154.jpg - to jest akurat poca gallery ale problem jest taki sam prosze o pomoc !!!!!!!!!! 2 galerie i ten sam problem

nosllerg
07-04-2009, 15:59
Proszę o pomoc !!!!!!!! instalowałem juz u siebie 3galerie poca gallery, rs gallery, teraz joomgalery i za kazdym razem mam ten sam problem mianowicie wyświetla mi miniaturki ale nie chce wyslwietlic dużych zdjec dostaje komunikat np joom galery : The request /galeria-.html was not found on this server. o co chodzi na trzech rożnych galeriach ten sam blad odwoluje mi sie do czegoś czego nie mam (galeria-.html)co mam zrobić bardzo proszę o pomoc jestem początkujący wiec wybaczcie ale jest to naprawdę ważne dla mnie.